Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Köpt borstat kit eller har en blĂ€ster fĂ„tt jobba?Budget mrg-modâŠ![]()
![]()
Gutt!! MÄste sÀga att den ser ju bÀttre ut pÄ dina bilder Àn pÄ australiensarens
UngefÀr som nÀr sellpy fotar klockorGutt!! MÄste sÀga att den ser ju bÀttre ut pÄ dina bilder Àn pÄ australiensarens
Grattis![]()
Tack, den Àr helt magiskt bra. Sjukt nöjd. Tack Àn en gÄng!Gutt!! MÄste sÀga att den ser ju bÀttre ut pÄ dina bilder Àn pÄ australiensarens
Grattis![]()
Mycke stiligt och idag joinar ju Àven bondenDags för det traditionsenliga-fredagsinlÀgget! Och snudd pÄ 2600 sidor i trÄden
!
![]()
Snart dags för 40th anniversary![]()
Ja, dÄ fÄr man nog logga ut frÄn KS i nÄgra mÄnader
Navy seals?sÄlde mina bÄda ga2100 och köpte en seiko och tÀnkte ja dÄ kör man OWG igen men sen dök det upp en g-shock pÄ tradera samma model som var min första klocka som grabb. Skall fungera men behöver ett batteri byte sÄ jag hÄller tummarna att det Àr bara batteri byte!!!
Klipper inte dina grodor grÀset ?Its time!!! To klipp the grÀs.
![]()
Ser ju ut som den fÄtt gÀngaEn av vÀrldens största mysterier:
Varför drar sig eltejpen sÄ???
Finns det hÀr nÄgra fysiker eller kemiker som kan förklara detta?
![]()