Vintage fredag @Haugesund denna blev det
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen fruktansvÀrda, kör ocksÄ med nageln och kÀnns som den ska brista
Med det sagt, vÀrt det. Skönt med en liten g och ÀndÄ en master of g back in the days. Dubbel el-belysning Àr ju nice med![]()
Efter 12 timmar pÄ knoget sÄ blir kvÀllen lÀtt..
#bestsquare?
![]()
Ref pÄ den dÀr? grymt snyggEfter 12 timmar pÄ knoget sÄ blir kvÀllen lÀtt..
#bestsquare?
![]()
.
Snygg och annorlunda. Ăr bandet lite styvt?
GW-S5600 (U?)Bandet Àr styvt och ovanligt lÄngt. En grym och lÀtt fyrkant.Ref pÄ den dÀr? grymt snygg
Coolt armbandGW-S5600 (U?)Bandet Àr styvt och ovanligt lÄngt. En grym och lÀtt fyrkant.
Gamma bild pÄ min
![]()
Tack för svar, grymt snygg. Sadla om till 5000u som fÄr bli nattens följeslagare. Troligtvis den bekvÀmaste av dem alla. Mjukheten i bandet Àr najs@spammerstakeahike , @hepanter
Min Àr en GWS5600U.
Som @Nygren sÀger, bandet Àr lÀngre och lite styvare men fortfarande ruskigt bekvÀm iaf pÄ min 18.5-19cm handled.
Samma hÄlindelning pÄ bandet som tex Gorillaz och Gw5630 men Ànden pÄ kolfiber bandet Àr lÀngre, korta bandet med lÄset har samma lÀngd pÄ alla tre.
Kolfiber bandet har en slÀt insida ocksÄ.
![]()
![]()
![]()
Var det du som knep den pÄ Tratten?G-7800P, rovan dÀr man kan skriva in tvÄ egna meddelanden i displayen. + den Àr cool som attans rackarns.![]()
jo, men sax Àr din kompisGW-S5600 (U?)Bandet Àr styvt och ovanligt lÄngt. En grym och lÀtt fyrkant.
Gammal bild pÄ min
![]()
om du tröttnar Àr jag pÄ jakt efter en sÄn... ett PM bortSer ut som att vi har tagit kvÀll
![]()
sax Àr din kompis... jag klippte mitt
Okej gick en sÄn dÀr för ca 375 kr pÄ Tradera o jag glömde annonsen. Jag blev förkrossadNej. Fast röda klÀderna köpte jag ocksÄ frÄn tradera föra Äret