• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

G-9000, fördel pĂ„ jobb att knapparna Ă€r helt omöjliga att trycka pĂ„ av misstag 😂 Satan sĂ„ hĂ„rda, vĂ€rre Ă€n mina tvĂ„ tidigare med rĂ„ge. Estetisk en fulltrĂ€ff iaf đŸ€“
FCC57A72-1B08-4770-9236-0AAD221B7CD0.jpeg

HÄrdare knappar fÄr man leta efter. VÀrre Àn GW 5000.
Kör med nageln annars fÄr jag ont i fingertopparna :)

Fina grejer! Med den dÀr Frogmankuben i epoxy sÄ finns det ju inga ursÀkter lÀngre. Det blir till att skaffa sig lite fler Frogmodeller helt enkelt!
Har ju min blÄcamo , sÄ jag Àr lugn ;)

Det var lite kul igÄr nÀr vi stod och snackade G-shocck , nÀr han tog fram alla skyltgrejerna..
-Mudmaster vet jag att du har.
-Mmmm, en sex, sju stycken..
-Men en Gravitymaster har du inte??
-Jopp.. Har jag..
-Ok, Men en Gulfmaster??
-Jepp igen.. 😁
-Ja dÄ Àr ju det hÀr stÀllet perfekt alltsÄ!
-Jajjemen, Hur dyrt blir det dÄ?? :oops:
-Nej för fasen, det hÀr gammalt skyltmaterial, sÄ det kan du fÄ om du vill ha:)
Jag = HAPPY HAPPY !!!!

Senast Àndrad:
Klart man gör, G-shocks ska brukas... Eller Àr dina kossor stingsliga?
Kan ju lÀtt bli som nÀr man blev dragen efter kossan eller nÄt annat, skrapar upp dom helt. Tycker de Àr lite synd pÄ gamla vintage som Àr i sÄ fint skick. Ingen aning om den ens Àr tÀt. Borde trycktestas dÄ eftersom jag tvÀttar alla klockor med tvÄl o vatten 2 ggr per dag de som anvÀnds i lantbruket.

Kan ju lÀtt bli som nÀr man blev dragen efter kossan eller nÄt annat, skrapar upp dom helt. Tycker de Àr lite synd pÄ gamla vintage som Àr i sÄ fint skick. Ingen aning om den ens Àr tÀt. Borde trycktestas dÄ eftersom jag tvÀttar alla klockor med tvÄl o vatten 2 ggr per dag de som anvÀnds i lantbruket.
HÄller med dig nÀr det gÀller vintage... SjÀlv hade jag en elev som blev arg pÄ mig i morse och försökte bitas men han fick bara munnen full med 1 styck Rangeman,,, Tur tÀnderna höll pÄ den lille gynnaren! :rolleyes:

Den har t.o.m. jag varit pÄ dÄ morsan bor precis bredvid. Hon brukar stÀlla fram plommon ibland.

För övrigt vÀldigt dÄlig pÄ att hÀnga med hÀr. Finns sÀkert massa sköna slÀpp jag missat. Har TVB slÀppts Àn?
Va fasen, dÄ fÄr du tjoa till nÀsta gÄng du Àr o hÀlsar pÄ henne vetja.

HÄrdare knappar fÄr man leta efter. VÀrre Àn GW 5000.
Kör med nageln annars fÄr jag ont i fingertopparna :)

Verkligen fruktansvĂ€rda, kör ocksĂ„ med nageln och kĂ€nns som den ska brista 😂

Med det sagt, vĂ€rt det. Skönt med en liten g och Ă€ndĂ„ en master of g back in the days. Dubbel el-belysning Ă€r ju nice med 😎

Tillbaka
Topp