• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

0CFD931E-058E-47C4-8981-6356E0404655.jpeg

Trevligt med de smĂ„ fĂ€rgklickarna, jag Ă€r nyfiken pĂ„ att se Ă€ven den blĂ„ nĂ€r den kommer 😎

Vart fĂ„r ni tag i era? Jag vill bestĂ€lla den gröna men hittar inget (inom eu). đŸ˜©
Den svarta med positiv display och den gula finns att köpa hos Relojesdemoda. Jag förbstÀllt mina hos dem. Den gröna GA-B2100-3AER ser ut att vara i lager hos klockmagasinet snart.

Den svarta med positiv display och den gula finns att köpa hos Relojesdemoda. Jag förbstÀllt mina hos dem. Den gröna GA-B2100-3AER ser ut att vara i lager hos klockmagasinet snart.
1990 kr :nailbiting:

DDE332FC-FAD4-46A0-90DC-93AF77ECB896.jpeg

Nu ska den förstÄs bÀras nÄgra dagar sÄ man Àr bekant med hur funktionerna lirar i vardagen, men spontant hade jag hellre sett en större digital display och slopat den lilla zontavlan jag ÀndÄ knappt kan utlÀsa. PÄ den tidigare var det vÀl veckodag dÀr?

Du menar inte rek ut pris, utan vad butiken eller ÅF har har för pris av Casio? DĂ„ fĂ„r du nog snacka med nĂ„gon som jobbar i butik (och som vill berĂ€tta vilka marginaler dom har).
Nej, tÀnkte vad Casio sjÀlva tar i sin internetshop. Men verkar inte finnas i Svenska shopen Àn.

Edit: Tyska Casioshopen tar €100 för vanliga och €149 med solar.

Borde vÀl rimligtvis ligga pÄ runt 1500:- i sverige dÄ eller?

Senast Àndrad:
Nej, tÀnkte vad Casio sjÀlva tar i sin internetshop. Men verkar inte finnas i Svenska shopen Àn.

Edit: Tyska Casioshopen tar €100 för vanliga och €149 med solar.

Borde vÀl rimligtvis ligga pÄ runt 1500:- i sverige dÄ eller?
Jag har för mig det stod 1990 pĂ„ skylten hos KM đŸ€” Om man bara kollar priser hos Klockia-KlockmĂ€ster-StjĂ€rnurmakarna pĂ„ samma modell brukar priset oftast skilja ganska rejĂ€lt i % mellan butikerna. SĂ„ att sĂ€ga vad nĂ„got borde kosta i Sverige i förhĂ„llande till nĂ„got annat EU-land lĂ€r aldrig stĂ€mma, tyvĂ€rr.

Tillbaka
Topp