Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Isf har jag trÀningsfritt idag....Ja kÀnns som man fÄr minst ett par Ärs trÀning pÄ gymmet adderat pÄ direkten sÄ fort man har den pÄ
Hemma efter ett benpass. Tar tid pÄ kycklingen![]()
![]()
![]()
Tack för tipset, ska tÀnka pÄ det i fortsÀttningen. Vet inte varför jag glömmer just den detaljen. Men har inte tid med skador sÄ ska skÀrpa migEtt tips Àr att hÄlla i handtagen och trycka ner stussen sÄ att den inte Äker upp /fram. Kan bli otrevliga skador.
![]()
Trevligt med de smÄ fÀrgklickarna, jag Àr nyfiken pÄ att se Àven den blÄ nÀr den kommer![]()
Vart fÄr ni tag i era? Jag vill bestÀlla den gröna men hittar inget (inom eu).Sommarklockan har anlÀnt. BestÀlld frÄn Spanien i fredags och idag knackade DHL pÄ dörren. VÀrldsklass!
![]()
Den svarta med positiv display och den gula finns att köpa hos Relojesdemoda. Jag förbstÀllt mina hos dem. Den gröna GA-B2100-3AER ser ut att vara i lager hos klockmagasinet snart.Vart fÄr ni tag i era? Jag vill bestÀlla den gröna men hittar inget (inom eu).![]()
1990 krDen svarta med positiv display och den gula finns att köpa hos Relojesdemoda. Jag förbstÀllt mina hos dem. Den gröna GA-B2100-3AER ser ut att vara i lager hos klockmagasinet snart.
![]()
Casio G-Shock Solar Bluetooth GA-B2100-3AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Hmm, jag köpte min av KM-FÀltöversten, men det var den första och enda just nu. Möjligen brorsan i Globen har en ocksÄ...Vart fÄr ni tag i era? Jag vill bestÀlla den gröna men hittar inget (inom eu).![]()
Ja det lÀt dyrt? Vad Àr svenskt ÄterförsÀljarpris egentligen?1990 kr![]()
Blir sÀkert billigare lÀngre fram nÀr alla börjar fÄ in dem.1990 kr![]()
Du menar inte rek ut pris, utan vad butiken eller à F har har för pris av Casio? DÄ fÄr du nog snacka med nÄgon som jobbar i butik (och som vill berÀtta vilka marginaler dom har).Ja det lÀt dyrt? Vad Àr svenskt ÄterförsÀljarpris egentligen?
Nej, tÀnkte vad Casio sjÀlva tar i sin internetshop. Men verkar inte finnas i Svenska shopen Àn.Du menar inte rek ut pris, utan vad butiken eller à F har har för pris av Casio? DÄ fÄr du nog snacka med nÄgon som jobbar i butik (och som vill berÀtta vilka marginaler dom har).
Jag har för mig det stod 1990 pÄ skylten hos KMNej, tÀnkte vad Casio sjÀlva tar i sin internetshop. Men verkar inte finnas i Svenska shopen Àn.
Edit: Tyska Casioshopen tar âŹ100 för vanliga och âŹ149 med solar.
Borde vÀl rimligtvis ligga pÄ runt 1500:- i sverige dÄ eller?
Hej o hÄ vilka muskler de blirMer RangemanOch Aprilia
![]()
![]()
RejÀlt med byten idagBlÄtt, gult Ä guld pÄ högtidsdagen.
![]()
har du vart i moddningstagen nu igen?Safirglas![]()
![]()
Yez, satt pÄ ett safirglas pÄ min stealth oak. Ingen stor skillnad förutom att man kan se den blÄa antireflex coating i visa vinklar. RÀtt coolt faktiskt.har du vart i moddningstagen nu igen?![]()