• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sommarklockan har anlÀnt. BestÀlld frÄn Spanien i fredags och idag knackade DHL pÄ dörren. VÀrldsklass!

D8CAD9D5-86AC-4E0D-A88D-105294B29E3D.jpeg

Min klocka berÀknas komma i övermorgon. Men dÄ Àr jag vÀl pÄ jobbet nÀr de kommer sÄ jag fÄr en avi att hÀmta ut pÄ nÄt utlÀmningsstÀlle dagen efter.
Förresten: angÄende priset stÄr det "without taxs". Betyder det att det inte Àr nÄt mer att betala eftersom det Àr inom EU, eller betyder det att jag fÄr en rÀkning att betala moms?

Min klocka berÀknas komma i övermorgon. Men dÄ Àr jag vÀl pÄ jobbet nÀr de kommer sÄ jag fÄr en avi att hÀmta ut pÄ nÄt utlÀmningsstÀlle dagen efter.
Förresten: angÄende priset stÄr det "without taxs". Betyder det att det inte Àr nÄt mer att betala eftersom det Àr inom EU, eller betyder det att jag fÄr en rÀkning att betala moms?
Om du som jag bestÀllt frÄn Relojesdemoda sÄ kommer det inte att dimpa ner nÄgon extra rÀkning. Du betalar korrekt moms vid köpet. Se print screen pÄ mitt kvitto nedan:

A676D899-9EAD-447D-A750-D7654DE801F1.png

Yez, satt pĂ„ ett safirglas pĂ„ min stealth oak. Ingen stor skillnad förutom att man kan se den blĂ„a antireflex coating i visa vinklar. RĂ€tt coolt faktiskt. 😎
AlltsÄ, dum frÄga kanske, men "kapar" du egna glad eller Àr det fÀrdigköpt?
Snyggt blev det ju, och det just sĂ„na detaljer som gör det lilla extra😃

Att ingen köpt denna Àn, Àr ju ett bra pris

Tillbaka
Topp