LÄter bra. Din variant Àr riktigt trevligDen Àr lite top heavy jÀmfört med vanliga fyrkanter men den roterar inte och sitter riktigt bra pÄ handleden.
![]()
![Star-struck :star_struck: đ€©](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f929.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÄter bra. Din variant Àr riktigt trevligDen Àr lite top heavy jÀmfört med vanliga fyrkanter men den roterar inte och sitter riktigt bra pÄ handleden.
![]()
Vassare skick Àn min
Nej, Ă€r fortfarande tĂ€mligen âavtĂ€ndâ.Kan man ana ett Ă„terupplivat g-shock intresse? ^^
Den har sin âbattle scarsâ (kl. 11 pĂ„ bezel).Vassare skick Ă€n min![]()
Men jag roterar de fÄ som jag har kvar rÀtt hÄrt just nu, fortfarande lite skoj att fota dem iaf.Kan man ana ett Äterupplivat g-shock intresse? ^^
NÀr @roosterman officiellt tar stÀllning för "Crips" i den ökÀnda gÀngkonflikten Crips vs BloodsNej men va racksingen... Nu blev det ju tisdag
![]()
Men jag roterar de fÄ som jag har kvar rÀtt hÄrt just nu, fortfarande lite skoj att fota dem iaf.
![]()
Man tankar inte med hÀnderna i byxfickorna lÀngre ..
Man fÄr passa pÄ nÀr det Àr "billigt"...![]()
UngefÀr som nÀr man var 18Är och bara tankade för 50kr i tagetMan tankar inte med hÀnderna i byxfickorna lÀngre ..
Nej, denna Àr en gÄva frÄn hustrun sÄ en keeper pÄ riktigt.En keeper!
SÄ ingen exit-klocka dÄ.
Beadblastade trÄksubar Àr ju riktigt snygga!NÄgon som har erfarenhet av bead blasting? Hur bra hÄller finishen? Blir ytan repkÀnslig och blank över tiden?
Det Àr precis det jag funderar pÄ att göra. Skaffa en B5000D, beadblasta den och sÀtt pÄ ett Porter glas pÄ den. NÄgon som har gjort det redan?Beadblastade trÄksubar Àr ju riktigt snygga!