• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NĂ„gra mer Ă€n jag som Ă€r nyfikna pĂ„ GWG-2000 och kan tĂ€nka sig en passaround i sommar? đŸ€“

Behöver vĂ€ll vara 10st iaf med tanke pĂ„ priset 🙈

Satte bullbars pÄ min G idag. Vad tycker ni proffs om sÄnt?
Ser bra ut. Det Àr kul med bullbar.
PXL_20220515_101528809-01.jpeg
PXL_20220429_124121526-01.jpeg

Det Àr precis det jag funderar pÄ att göra. Skaffa en B5000D, beadblasta den och sÀtt pÄ ett Porter glas pÄ den. NÄgon som har gjort det redan?

Den kommer att se ut som en MRG, lÄter skitsnyggt!
Jag har för mig att det gjordes nĂ„gra blĂ€strade ex lĂ„ngt bak i trĂ„den, men kan inte komma pĂ„ om det var silver eller guld đŸ€”

Edit: https://klocksnack.se/threads/sandblÀstring-nöjd-som-fan-erbjuder-nu-blÀstring-igen.96743/page-2

Senast Àndrad:
- NĂ€r jag tog körkort och hade min första bil (en PV) kostade bensinen 1kr litern. Sedan kom ”bensinkrisen” och man fick ett ”ransoneringskort” (som inte blev lĂ„nglivat), men efter det började priset ticka ivĂ€g uppĂ„t 🙂
Farsan har pratat om de dĂ€r ransoneringskorten, de hade massa dunkar tror de Ă€ven fyllde upp bensin i mjölkkannorna pĂ„ gĂ„rden😂 höll pĂ„ o slanga ur sin egen bil i dunkar. Han Ă€r född 51

Farsan har pratat om de dĂ€r ransoneringskorten, de hade massa dunkar tror de Ă€ven fyllde upp bensin i mjölkkannorna pĂ„ gĂ„rden😂 höll pĂ„ o slanga ur sin egen bil i dunkar. Han Ă€r född 51
- Hade oljefat fyllda med bensin i garaget, livsfarligt 😬
Men det blev en bra affĂ€r, priset fördubblades efter nĂ„gra veckor nĂ€r ransoneringen upphörde 🙂

Tillbaka
Topp