Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker det Àr hÄrt. 90's hÄrt.Satte bullbars pÄ min G idag. Vad tycker ni proffs om sÄnt?
Ser bra ut. Det Àr kul med bullbar.Satte bullbars pÄ min G idag. Vad tycker ni proffs om sÄnt?
Den kommer att se ut som en MRG, lÄter skitsnyggt!Det Àr precis det jag funderar pÄ att göra. Skaffa en B5000D, beadblasta den och sÀtt pÄ ett Porter glas pÄ den. NÄgon som har gjort det redan?
Det Àr precis det jag funderar pÄ att göra. Skaffa en B5000D, beadblasta den och sÀtt pÄ ett Porter glas pÄ den. NÄgon som har gjort det redan?
Jag har för mig att det gjordes nÄgra blÀstrade ex lÄngt bak i trÄden, men kan inte komma pÄ om det var silver eller guldDen kommer att se ut som en MRG, lÄter skitsnyggt!
Najs ser ut som olja blandat med vatten den dÀr fÀrgenFick beslutsÄngest övee vilken fÀrg jag skulle vÀlja....
Men det löste sig
God morgon pÄ er
JÀklar va fin den blevGuldmÄnen har fÄtt band av kalvlÀder, sitter nu som en smekning pÄ handleden.
Ja, ett riktigt lyft frÄn orginalbandet. Nu platsar den pÄ nobelfesten! MÄste bara se till att jag blir inbjuden till den hÀrnÀst...JÀklar va fin den blev
- NĂ€r jag tog körkort och hade min första bil (en PV) kostade bensinen 1kr litern. Sedan kom âbensinkrisenâ och man fick ett âransoneringskortâ (som inte blev lĂ„nglivat), men efter det började priset ticka ivĂ€g uppĂ„tUngefĂ€r som nĂ€r man var 18Ă„r och bara tankade för 50kr i taget
- Den första Hammertone, en raritetMja, nÀ. Jag tror att jag passar
Den kanske Àr vÀrd priset men jag har svÄrt att se hur sÀljaren ska fÄ det pÄ Blocket i Sverige.- Den första Hammertone, en raritet
Farsan har pratat om de dĂ€r ransoneringskorten, de hade massa dunkar tror de Ă€ven fyllde upp bensin i mjölkkannorna pĂ„ gĂ„rden höll pĂ„ o slanga ur sin egen bil i dunkar. Han Ă€r född 51- NĂ€r jag tog körkort och hade min första bil (en PV) kostade bensinen 1kr litern. Sedan kom âbensinkrisenâ och man fick ett âransoneringskortâ (som inte blev lĂ„nglivat), men efter det började priset ticka ivĂ€g uppĂ„t
Mja, nÀ. Jag tror att jag passar
- Hade oljefat fyllda med bensin i garaget, livsfarligtFarsan har pratat om de dÀr ransoneringskorten, de hade massa dunkar tror de Àven fyllde upp bensin i mjölkkannorna pÄ gÄrden höll pÄ o slanga ur sin egen bil i dunkar. Han Àr född 51
- Inte samma modell och inte het."If it is expensive for you because it is G Shock, buy Rolex instead "
Finns en kvar pÄ G-Shock UK.
- Den (eller en likadan) lÄg lÀnge pÄ Kaplans för under 30, sedan togs den tillbaka.Den kanske Àr vÀrd priset men jag har svÄrt att se hur sÀljaren ska fÄ det pÄ Blocket i Sverige.
Den skulle man ju köpt!- Den (eller en likadan) lÄg lÀnge pÄ Kaplans för under 30, sedan togs den tillbaka.
Petroleus som jag kallar denNajs ser ut som olja blandat med vatten den dÀr fÀrgen