Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle aldrig stoppa ner handen dÀr
Lovar jag ska ta bilder pÄ
BC i AR med HR??STN display FTW![]()
Ăr det vanliga 16mm som pĂ„ 5610 sĂ„ kommer jag ha ett Ă„r över i början pĂ„ nĂ€sta veckaNĂ„n som har adapter för att byta till natoband pĂ„ en rangeman gw-9400? GĂ€rna svart.
AR+HR+B5000GD(modul)BC i AR med HR??
Eller HR i AR med HR??
Med vanligt band dÄ alltsÄ...
Dom passar nog tyvĂ€rr inte. Helt andra band pĂ„ en Rangeman.Ăr det vanliga 16mm som pĂ„ 5610 sĂ„ kommer jag ha ett Ă„r över i början pĂ„ nĂ€sta vecka
Köpt en beggad klocka som har dessa med.
Det var ju typiskt, hade varit perfekt tajming annarsDom passar nog tyvÀrr inte. Helt andra band pÄ en Rangeman.
Tror det Àr Los Buktos eller Alibubben som gÀller.
Jays and Kays har adapter till GW9400Dom passar nog tyvÀrr inte. Helt andra band pÄ en Rangeman.
Tror det Àr Los Buktos eller Alibubben som gÀller.
Jag mÄste verkligen fÄ tag i en HR till samlingen!!!AR+HR+B5000GD(modul)![]()
Mer info om den.Villhöver!
![]()
![]()
![]()
![]()
äžćœă§ăžă„ă©ă·ăăŻăŻăŒă«ăăłă©ăâăăăăăčăżăŒâçșèĄšă : great G-SHOCK world
äžćœă§ăžă„ă©ă·ăăŻăŻăŒă«ăăłă©ăâăăăăăčăżăŒâăçșèĄšăăăŸăăăgshockjp.blog.jp
...att bygga kott-djur?DĂ„ var det dags igen.
![]()
precis, och plocka med sig lite svamp pÄ vÀgen...att bygga kott-djur?
![]()
![]()
Delas ut varannan dag hos mig ocksÄVerkligen!
Imorgon hoppas jag fĂ„ min GG-b100, posten ville visst inte dela ut post pĂ„ tisdagar lĂ€ngre (jĂ€kla pĂ„hittâŠ)![]()
Delas ut varannan dag hos mig ocksÄ![]()
Grymt Ă„ lira med guran bakom ryggen!Rock on boys and girls jag o froggies lirar saxon
Ăven om sĂ„ inte va fallet sĂ„g jag inte alls vad jag gjorde men gammal rutin sitter iGrymt Ă„ lira med guran bakom ryggen!![]()