Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gör min första post hÀr i trÄden och pÄ KS. Det Àr underbart att se alla inlÀgg och det fantastiska intresset för G-shock som Àven delas av mig
Det blir min nuvarande sommarklocka som fÄr göra debut hÀr.
VÀlkommen hit! HÀr Àr det högt och lÄgt, svart och fÀrgrannt, kontorsfolk och bönder, kvinnor och mÀn, possitiva och negativa displayer men bara possitiva mÀnniskor!Jag gör min första post hÀr i trÄden och pÄ KS. Det Àr underbart att se alla inlÀgg och det fantastiska intresset för G-shock som Àven delas av mig
IkvÀll Äkte favoriten bland mina G-Shocks fram för första gÄngen pÄ lÀnge.
Hunnit flytta sedan sist sÄ nu börjar jakten pÄ den bÀsta positionen för synk
![]()
IkvÀll Äkte favoriten bland mina G-Shocks fram för första gÄngen pÄ lÀnge.
Hunnit flytta sedan sist sÄ nu börjar jakten pÄ den bÀsta positionen för synk
![]()
Snyggt! SÄ klÀder frÄn en GA-2100 passar alltsÄ. Ser riktigt lÀcker ut!Jag gör min första post hÀr i trÄden och pÄ KS. Det Àr underbart att se alla inlÀgg och det fantastiska intresset för G-shock som Àven delas av mig
En av de bÀsta!![]()
NÀr vi ÀndÄ Àr igÄng kan vi konstatera att denna ocksÄ Àr riktigt bra!
UngefÀr sÄ förestÀller jag mig att kingen skulle sitta pÄ migMÄste testa alla...
![]()
Inte vÀrt att visa den dÀr tishan för mina ungar dÄ blir de att bestÀlla direkt.MÄste testa alla...
![]()
Inte vÀrt att visa den dÀr tishan för mina ungar dÄ blir de att bestÀlla direkt.
Men kanske finns att bestÀlla i Sverige. Allt annat dom vill ha Àr ju frÄn andra sidan jordklotet![]()
Budade hem min första G-Steel. Ganska stor med sina modiga 59 mm L2L och 52 mm i diameter, men jag tycker storleken fungerar. VÀldigt skönt och lite ovanligt armband i militÀrgrönt canvas. Gedigen kvalitetskÀnsla. En perfekt sommarklocka!
![]()
Ja, den följer handleden mycket bÀttre Àn man kan tro nÀr man bara gÄr efter specifikationer.Sitter bra. Stor pÄ pappret men lagom pÄ handleden.
Det blir bra det dÀr...DÄ vart det morgon igenoch ingen har vart och snott betongplattan inatt
![]()
![]()
Tyst för fan!! Har ju inte ens hunnit fram till semestern Àn.....God morgon kamrater kÀnns som september ute vad hÀnde?![]()
Semester Àr överskattat, de sÀger vi iaf för att förtrÀnga nÄgot jag aldrig haftTyst för fan!! Har ju inte ens hunnit fram till semestern Àn.....![]()
Det ser ut att ha gÄtt Ät mycket gladpackDÄ vart det morgon igenoch ingen har vart och snott betongplattan inatt
![]()
![]()
Semester Àr överskattat, de sÀger vi iaf för att förtrÀnga nÄgot jag aldrig haft/ bonden