• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äventyrs/Camping-G😁
IMG_20220708_182914.jpg

- Vad Àr fördelen jÀmfört med en vanlig skivstÄng?
I en stock blir greppet neutralt dÄ handtagen Àr pÄ tvÀren, blir dÀrmed snÀllare mot axelleden.
Lite mer utmanande med en stock att först fÄ den frÄn marken upp till bröstet. Blir ju en knÀböj rörelse nÀr man fÄtt upp den pÄ knÀna innan man rullar upp denpÄ sjÀlva bröstet. Den Àr mer otymplig Àn en stÄng. De Àr ju en ren strongman övning och har historiska anor. De ska bli kul att komma igÄng. Nu har jag bÄde 260 kg dÀck, 320 dÀck farmers vÀskor och stock.

Nu en G-Shock för att vÀga upp
DSC_4896.JPG

I en stock blir greppet neutralt dÄ handtagen Àr pÄ tvÀren, blir dÀrmed snÀllare mot axelleden.
Lite mer utmanande med en stock att först fÄ den frÄn marken upp till bröstet. Blir ju en knÀböj rörelse nÀr man fÄtt upp den pÄ knÀna innan man rullar upp denpÄ sjÀlva bröstet. Den Àr mer otymplig Àn en stÄng. De Àr ju en ren strongman övning och har historiska anor. De ska bli kul att komma igÄng. Nu har jag bÄde 260 kg dÀck, 320 dÀck farmers vÀskor och stock.

Nu en G-Shock för att vÀga upp
DSC_4896.JPG
- Tack för begripligt svar 🙏
FĂ„r vĂ€l ocksĂ„ lĂ€gga till en bild dĂ„ 🙂
B73297E5-5EAB-4486-BD44-DBD06A9A591A.jpeg

Rekord i steg idag..
Ja frivilligt 😁👍 löpbandet hjĂ€lpte till.
IMG_20220708_184508_edit_1463442312738673.jpg
Över 30 000 steg... fĂ„ fĂ„r man ligga i, imponerande! SjĂ€lv Ă€r jag nöjd nĂ€r jag passerat 15 tusen, och det Ă€r inte sĂ„ ofta det hĂ€nder...
Snygg blÄklocka det dÀr! Har hittills kollat stegen pÄ mobilen men Àr lite sugen pÄ en G med stegrÀknare. Enda haken Àr att dÄ kan man inte rotera sina klockor om man alltid vill ha koll pÄ stegen...
Vi fÄr se hur de blir....

Över 30 000 steg... fĂ„ fĂ„r man ligga i, imponerande! SjĂ€lv Ă€r jag nöjd nĂ€r jag passerat 15 tusen, och det Ă€r inte sĂ„ ofta det hĂ€nder...
Snygg blÄklocka det dÀr! Har hittills kollat stegen pÄ mobilen men Àr lite sugen pÄ en G med stegrÀknare. Enda haken Àr att dÄ kan man inte rotera sina klockor om man alltid vill ha koll pÄ stegen...
Vi fÄr se hur de blir....
Jag har 3 st step trackers 😁👍 bare köööööp hehe

Tillbaka
Topp