Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ jÀtte mycket och grattis till dej ocksÄ till en fantastiskt cool GWG som man inte ser sÄ ofta
Dröm-GWGn, Stort Grattis till den
Cool! Perfekt som retroklocka nu nÀr millennieskiftesmodet Àr tillbaka bland kidsen.Suddig bild . Men hittade min första klocka jag köpte sjÀlv. Tror jag . G-schock nÄgonting.... Gissar pÄ ungefÀr 20 Är gammal. Lite sugen pÄ batteribyte och anvÀnda ibland. Riktigt skön pÄ armen
Riktigt frÀckSuddig bild . Men hittade min första klocka jag köpte sjÀlv. Tror jag . G-schock nÄgonting.... Gissar pÄ ungefÀr 20 Är gammal. Lite sugen pÄ batteribyte och anvÀnda ibland. Riktigt skön pÄ armen
OvÀder pÄ g? Jag hade en trevlig helg i din stad förresten. BÀsta var nog löpturen med efterföljande bad pÄ Stensö. Riktigt hÀrlig natur dÀr!Cola-rangeman
Hur mÄnga ggr har du bitit i denCola-rangeman
Har ju ingen koll pÄ hur man lÀser ut beteckningen. Men det stÄr 4762 pÄ baksidan och G-0110.Riktigt frÀck
Vad har du för beteckning pÄ den?
à h, hÄlkÀlslister... Satte sÄdana i nÄgra rum förra Äret. De kan trilskas nÄgot otroligt, sÀrskilt nÀr man har ytterhörn blandat med innerhörn. Blir nÀstan arg bara av att tÀnka pÄ elÀndet.Vet inte om man kan kalla det hÀr för semester.
Ja jag börjar mer och mer gilla retro casios som folk hÀr postar bilder pÄ. FÄr nog se till att byta batteri. Gillar att den Àr i stÄlCool! Perfekt som retroklocka nu nÀr millennieskiftesmodet Àr tillbaka bland kidsen.
#klockbrÀnna2022Söndag=vilodag sÄ i h@#$!@e heller. RökgasflÀkten pÄ vÄran stora flispanna hade bestÀmt sig för att ta kompledigt imorses. Gwg har assisterat som vanligt..
Jag hör dig!Vet inte om man kan kalla det hÀr för semester.
Konstig svamp-skulptur incoming in 4... 3... 2...
Hur frÀcka som helst! Finns ett gÀng med den modulen och mer eller mindre funkiga tavlor.Har ju ingen koll pÄ hur man lÀser ut beteckningen. Men det stÄr 4762 pÄ baksidan och G-0110.
Nu blire rengöring ikvÀll av GWGSöndag=vilodag sÄ i h@#$!@e heller. RökgasflÀkten pÄ vÄran stora flispanna hade bestÀmt sig för att ta kompledigt imorses. Gwg har assisterat som vanligt..
Coola. Blir att fÄ dit ett batteri sÄ smÄningomHur frÀcka som helst! Finns ett gÀng med den modulen och mer eller mindre funkiga tavlor.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org