ToolDiver
KS Explorers Club
Riktigt snygg
Skaffade mig denna idag. Vet inte varför man köper pÄ sig G shocks men man Àlskar dem vÀldigt mycket. Tror jag innerst inne gillar mina Casio mer Àn de dyrare pjÀserna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg
Mycket(/mÄnga) klockor för pengarnaRiktigt snygg
Skaffade mig denna idag. Vet inte varför man köper pÄ sig G shocks men man Àlskar dem vÀldigt mycket. Tror jag innerst inne gillar mina Casio mer Àn de dyrare pjÀserna.
Riktigt snygg
Du oxÄ?
Nu Àr den ju nere pÄ riktigt bra pris iaf
VĂ€glagning idag
Den har legat pÄ önskelistan lÀÀÀnge...Giftig!?!
Vad tycker du om bandet, stelt men bra?Ja, tycker den Àr riktigt schysst!
LÀtt som en fjÀder! Och sÄ Àr bandet frÀnt som fasen med bÄde utseendet och texten.
Var lite skeptisk till den rökfÀrgade plasten runt boetten, men bilderna gör den inte riktigt rÀttvisa. I verkligheten Àr kombinationen riktigt lyckad.
För en, nÀstan, förstagÄngsköpare av Japan-only klockorna sÄ kÀnns det lite extra skoj att ha importerat pÄ egen hand. Bara intresserade kommer m a o över den.
Japp, ungefÀr sÄ. Det formar sig inget vidare kÀnns det som, men det sitter ÀndÄ bra.Vad tycker du om bandet, stelt men bra?
SÄ snygg juDet Àr troligtvis en av de tvÄ mest osannolika meningar min fru nÄgonsin skulle sÀga.
Den andra Àr; "Vad kul att du köpt en till klocka. Igen." Det var iaf vad hon inte sa nÀr jag kom hem med den hÀr.
Tunn och smidig, vÀger in pÄ 59 g. Vansinnigt hög lÀsbarhet, oavsett vinkel. Kan kanske bli bra, det hÀr.
Kunde ha kostat en tusing mindreEn sÄn dÀringa John Mayer/Hodinkee-DW pÄ Tratten nu
Casio g-shock dw6900
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-09-12 20:26:00. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Nice tycker jag. Min första casio oak.... Gillar den skarpt. Blir nog nÄgon mer fÀrg sÄ smÄningom. Lite plastigare armband Àn jag förvÀntade mig men aj sÄ snygga de Àr IRL....vÀl vÀrt pengarnamen en löprunda först sÄ jag hinner bli extra nyfiken
SĂ„ snygg ju
Min GA100 frÄn 2015 hÀlsar. RÀtt kul att den stannat samma tid som din har pÄ kortetNytt, lite kaka pÄ kaka med Mudmastern kanske men ÀndÄ cool design dessa basG
+30% brukar jag rÀkna med.Det var lÀnge sen nu, sÄ jag har glömt. Vad brukar man fÄ rÀkna med för pÄslag frÄn Sakura?