TraderaNej jag kÀnner inte till nÄgon Tratten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TraderaNej jag kÀnner inte till nÄgon Tratten
Tradera kÀnner jag till, men den hÀr Àr köpte jag nyTradera
Du fÄr vara med nu oxÄ juTÀnk att man fick var med vid den tiden! Legendariskt @Derix
Ăr du kvar hos svĂ„gern?
Superlim sÄ blir den som ny (nÀstan iaf). Ett Àmne för nya klÀder....Nu pÄ en köp&sÀlj nÀra dig
Minionen (ca 2m stor) Ă€r kvar dĂ€r, men jag Ă€r hemma igen.Ăr du kvar hos svĂ„gern?
Du oxÄ?Lite sugen pÄ denna men lÀnken Àr kort, Àr det enkelt fixa stift till G-shock? Dvs gÄr det köpa hos urmakare (behöver ej vara original):
Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
Min röst faller pĂ„ att du fallit för en Seiko 5 GMTMĂ„nga roliga nytillskott i trĂ„den! SjĂ€lv har jag âsyndatâ, klura pĂ„ den ni..
NĂ„n Sinn av nĂ„ slagMĂ„nga roliga nytillskott i trĂ„den! SjĂ€lv har jag âsyndatâ, klura pĂ„ den ni..
Har du blivit med Sinn? Om sĂ„ Ă€r fallet stĂ„r jag (edit: nĂ€stan) först i gratulationskön!MĂ„nga roliga nytillskott i trĂ„den! SjĂ€lv har jag âsyndatâ, klura pĂ„ den ni..
Yes! AnlÀnder lagom till helgenNÄn Sinn av nÄ slag
Grattis! Jag blev ocksÄ med Sinn för ett tag sedan. Fantastisk klocka men glÀdjande nog anvÀnder jag ÀndÄ mest G-ShockYes! AnlÀnder lagom till helgen
Grattis visat Àr den grymEtt par till. Bara för att den Àr sÄ cool
Ja, tycker den Àr riktigt schysst!Grattis visat Àr den grym