Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kopiera bild lÀnken, alltsÄ imgur adressen, sen gÄr du till signatur, klickar pÄ bild ikonen och infogar bildadressen.Hur fÄr ni in dessa bilder i signaturen?
Kopiera bild lÀnken, alltsÄ imgur adressen, sen gÄr du till signatur, klickar pÄ bild ikonen och infogar bildadressen.
Precis.Aha ok. Det gÄr alltsÄ inte att mata in bilden direkt utan det Àr lÀnkning som gÀller.
Tjena, den kommer imorgon. Enligt DHL@TobiasD hur gÄr det med G-shocken, har du fÄtt den Àn?
![]()
Började denna mÄnad utan att aldrig Àgt en G-shock innan, nu Àger jag helt plötsligt 2
Köpte den vĂ€nstra i början av mĂ„naden och den högra fick jag hem idag! Ălskar dom!
Dom Àr farligt beroendeframkallande! Snart har du en för varje dag i veckan... ;-)
![]()
Började denna mÄnad utan att aldrig Àgt en G-shock innan, nu Àger jag helt plötsligt 2
Köpte den vĂ€nstra i början av mĂ„naden och den högra fick jag hem idag! Ălskar dom!
![]()
Blir helt varm i kroppen nÀr tjejen skickar wristshots!![]()
Vad har du mer i survivorkitet?Den perfekta ZOMBIE-klockan! - kom igen mother fuckers
![]()
Det har inkommit mÄnga... hm, brev.. om att det bör vara fler bilder pÄ röda klockor i trÄden. Jag beslutade mig för att dra mitt strÄ till stacken med denna nÄgot kusliga höst-shock.
![]()
SkrÀmmande bra rent utav.Den röda Àr ruskigt bra!!
NÄgon som gÄr igÄng pÄ denna eller Àr det bara jag?
![]()
Du Àr inte ensam. Cool re-issue!NÄgon som gÄr igÄng pÄ denna eller Àr det bara jag?
![]()