Vad Àr referensen förresten?![]()
GW-m5610mw (Ă€lskar dessa serienr).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr referensen förresten?![]()
Tack!GW-m5610mw (Ă€lskar dessa serienr).
HÀr Àr din safe zone! SÀlj den till mig och slipp alla pÄhitt...Och sÄ knep frugan den.
"Du fÄr lÄna den nÀr du vill" sa jag. "Okay! Ett Är?" svarade hon.
Kul att hon uppskattar G-shock men...
Min mamma fick syn pÄ den pÄ min handled idag och frÄgade : "Varför har du en vit klocka pÄ dig?"
KÀnns som att hela vÀrlden Àr emot mig utom ni pÄ Kobra Kai!
![]()
HÀr Àr din safe zone! SÀlj den till mig och slipp alla pÄhitt![]()
Det gÀller att bara att bÀra den stolt tills alla andra Àndrar Äsikt! Klart vitt Àr snyggt! Jag har ju pÄ mig illgul klocka...Och sÄ knep frugan den.
Min mamma fick syn pÄ den pÄ min handled idag och frÄgade : "Varför har du en vit klocka pÄ dig?"
![]()
Det gÀller att bara att bÀra den stolt tills alla andra Àndrar Äsikt! Klart vitt Àr snyggt! Jag har ju pÄ mig illgul klocka![]()
Jag tror faktiskt din fru försöker manipulera dig sÄ hon kan ha den sjÀlv och att alla andra Àr i maskopi med henne.Jag bÀr den stolt nÀr jag fÄr ha den![]()
...Och sÄ knep frugan den.
![]()
...Och sÄ knep frugan den.
![]()
Det Àr ett klassiskt scenario med variationer pÄ likartade teman. Det Àr ett osvikligt tecken pÄ att omgivningen uppskattar ens smak och gÀrna vill ha objektet.
Du kan göra sÄ att du storsint och generöst ger bort klockan till exempelvis din fru och sedan rÄkar du bara lÄna den nÀr du vill. Det frammanar en positiv instÀllning till ditt klockintresse och dina inköp hos din familj.
Den modellen Àr skojig men utanför min lite konservativa zon.
Jag kanske ska köpa henne en vit G-lide.
... eller en vanlig DW-5600mw-7 kanske... den Àr mer stilren Àn G-LIDE, men G-LIDE Àr Ä andra sidan mer feminin...
Förminskade en g-shock logo om nÄgon vill ha den i sin signatur.
LĂ€nk: https://i.imgur.com/7aZU88q.jpg
![]()
SÄhÀr ser det ut för mig. Jag tyckte dock inte det var snyggt sÄ jag tar bort den
![]()
SÄhÀr ser det ut för mig. Jag tyckte dock inte det var snyggt sÄ jag tar bort den
![]()
Ja, ohÀmmat okynneslysande fÄr man förstÄs se upp medDet Àr sant.
(jag har redan instruerat henne att hon inte fÄr anvÀnda lampan som tidsfördriv)