• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

...Och sÄ knep frugan den. :)
"Du fÄr lÄna den nÀr du vill" sa jag. "Okay! Ett Är?" svarade hon.
Kul att hon uppskattar G-shock men... :(

Min mamma fick syn pÄ den pÄ min handled idag och frÄgade : "Varför har du en vit klocka pÄ dig?"
KÀnns som att hela vÀrlden Àr emot mig utom ni pÄ Kobra Kai!

white christmas.jpg

Min mamma fick syn pÄ den pÄ min handled idag och frÄgade : "Varför har du en vit klocka pÄ dig?"

white christmas.jpg
HÀr Àr din safe zone! SÀlj den till mig och slipp alla pÄhitt:rolleyes:

white christmas.jpg
Det gÀller att bara att bÀra den stolt tills alla andra Àndrar Äsikt! Klart vitt Àr snyggt! Jag har ju pÄ mig illgul klocka :)

white christmas.jpg

Haha, stÄ pÄ dig! Den dÀr vita Àr riktigt cool, sen tar det kanske olika lÄng tid för folk att fatta det... :)

white christmas.jpg

Det Àr ett klassiskt scenario med variationer pÄ likartade teman. Det Àr ett osvikligt tecken pÄ att omgivningen uppskattar ens smak och gÀrna vill ha objektet.

Du kan göra sÄ att du storsint och generöst ger bort klockan till exempelvis din fru och sedan rÄkar du bara lÄna den nÀr du vill. Det frammanar en positiv instÀllning till ditt klockintresse och dina inköp hos din familj.

Det Àr ett klassiskt scenario med variationer pÄ likartade teman. Det Àr ett osvikligt tecken pÄ att omgivningen uppskattar ens smak och gÀrna vill ha objektet.

Du kan göra sÄ att du storsint och generöst ger bort klockan till exempelvis din fru och sedan rÄkar du bara lÄna den nÀr du vill. Det frammanar en positiv instÀllning till ditt klockintresse och dina inköp hos din familj.

Det Àr sant.
Det Àr ju kul att en normalt totalt ointresserad person fÄr upp ögonen för en trevlig klocka.
(jag har redan instruerat henne att hon inte fÄr anvÀnda lampan som tidsfördriv)

SÄhÀr ser det ut för mig. Jag tyckte dock inte det var snyggt sÄ jag tar bort den :)

Screenshot 2018-10-30 at 10.57.41.png

Den blev ju fin. Enkel men en statement.

Oh. PÄ tal om bilder ; Jag moddade min profilbild (originalet Àr ju frÄn Pulp Fiction) och lade till en liten square istÀllet.
Jag tycker det blev rÀtt komiskt om man tÀnker pÄ hur pappan och soldatkollegan skulle gömma en square i Àndtarmen och lÄta den skvalpa omkring dÀr i flera Är. :-D

Tillbaka
Topp