Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Att det föreligger ett visst premium kan jag ta, men trĂ„kigt nĂ€r största marknaderna för G-Shocks Ă€r USA, Kina, Hong Kong och Singapore eftersom man mĂ„ste betala moms och straffavgifter Ă€ven frĂ„n privatpersoner.Det Ă€r originalutförande: âGW-9400CMJ-3 Men In Camouflage Rangeman - 2015 limited edition.â.
Som alla ltd ed sÄ Àr det oftast ett visst premium pÄ priset jmf med srandardmodellerna.
Ja, det Àr den mer kusliga versionen som Àr med pumpa.Galning! Banan ska det ju vara!
![]()
Nice!Lite fÀrg
![]()
BabyblÄ Àr galet snyggt!
Haha, har tÀnkte precis samma sakDen gröna Rangemans former fÄr mig att associera till Halo 3 (Microsofts för övrigt episkt snygga reklam för spelet).
![]()
Gamla bilder som kanske inte hjĂ€lper sĂ„ mkt,NĂ„n som sitter pĂ„ en GWF-1000 och GWF-D1000 som skulle kunna ta lite jĂ€mförelsebilder? Ăr intresserad hur mkt dom skiljer sig i storlek samt lĂ€ngden pĂ„ banden
@S.L kanske sitter pÄ nÄgon GWF-D1000?
SlĂ€pps en ny denna mĂ„nad faktiskt,Grymt, tack! Thatâs it... MĂ„ste komplettera med en GWF-1000
Om nÄn sitter pÄ en och funderar pÄ att krÀnga sÄ hojta gÀrna till![]()
G-Shock gör ett nytt sammarbete med streetwearmÀrket The Hundreds. Tycker den förra dom gjorde tillsammans var snyggare.
![]()
![]()
Den förra dom gjorde ihop.
![]()
MRG-G1000B-1
![]()
![]()
Ser riktigt mÀktig ut! Hoppas den motsvarar förvÀntningarna.MRG-G1000B-1
![]()
![]()
Underskattad av mig iaf.För oss dagdrömmare, hur kÀnns MR-G kvalitétsmÀssigt? Hypad? Underskattad?
Vilken ref pÄ den klockan?Gott med lite kÀk efter nÄgra timmar pÄ resande fot! Framme i chinatown, NY!
![]()
Underskattad av mig iaf.
Ăr ju fortfarande i âsmekmĂ„nads fasenâ med denna men Ă€r absolut postivt överraskad av finish & kĂ€nsla. Det Ă€r definitivt en av de bekvĂ€maste klockor pĂ„ lĂ€nk som jag nĂ„gonsin Ă€gt. Den Ă€r inte liten men har kort âlug-to-lugâ (bara ca 46mm) sĂ„ likt en Tuna bĂ€r den nĂ€ttare Ă€n vad yttermĂ„tten antyder. Jag Ă€r sĂ„ld pĂ„ konceptet och med lite tur hoppas jag snart kunna utöka MR-G familjen, tycker den nya modellen verkar riktigt intressant: https://gearpatrol.com/2018/10/19/gshock-mrg-mrg-g2000r-1a/
Det Àr en GW-5000-1jf om jag inte ser alldeles fel, alla bör ha en!:Vilken ref pÄ den klockan?
Vilken ref pÄ den klockan?
Det stÀmmer det som @URsinne sa. En GW-5000-1jf. Riktigt bra modell.Det Àr en GW-5000-1jf om jag inte ser alldeles fel, alla bör ha en!:
![]()
Om jag jÀmför den med tex en Breitling Avenger Seawolf (ocksÄ i Ti men förvisso Àldre modell) sÄ stÄr den sig bra tycker jag.Ok, tack för input.
Jag har aldrig fÄtt klÀmma pÄ en MR-G men pÄ bild ser de ju vÀldigt tjusiga ut.
Hur skulle du ranka finishen och kÀnslan jÀmfört med andra klockor i liknande prisklass?
Kanske svÄrt att jÀmföra titan och ss men...