Typ sĂ„ ser inte ut som han Ă„ker till frisören sĂ„ han klarar sig utan sumatriptan- Googlade âGĂ„rdstomte med korâ âŠ
Ingen trĂ€ff pĂ„ âGĂ„rdstomte med kor och GShockâ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Typ sĂ„ ser inte ut som han Ă„ker till frisören sĂ„ han klarar sig utan sumatriptan- Googlade âGĂ„rdstomte med korâ âŠ
Ingen trĂ€ff pĂ„ âGĂ„rdstomte med kor och GShockâ
Den Àr kul. HÀr Àr min innan jag slaktade den.à nÀ nu fÄr jag sluta va inne pÄ shockbase o glo
Riktigt udda band, det osar 90-tal.Ja tack en riktig fÀrgklick Àr de inte roostis som har en Square i blue Paisley utförandet?
Upp med mer bilder pÄ din 5600. Bandet ser riktig mysigt ut, frÀnt med negativ display pÄ den
Riktigt udda band, det osar 90-tal.
Grymt nice
Ja, det mÄste vara original.MÄnga 3e part band ser konstiga ut men den ser helt ok ut. Originalband va?
Helt unik den dÀr ju, pÄ mÄnga sÀtt. Tex. den enda G jag sett som saknar datumvisning.Tisdag var ju titantisdag.
MR-G i titan har ju varit dagens följeslagare.
Kollar ut frÄn franska balkongen i mitt tillfÀlliga boende medans min lght rivs, torkar och snyggas till efter vattenskada.
Vilket fynd! Ser ju vĂ€lbevarad ut och alltid roligt med oddballs. Vad Ă€r det röda mĂ€rket pĂ„ adaptern? Ăr det en symbol för en viss kollektion eller Ă€r det en snirklig variant pĂ„ G-Shock "G"? Eller nĂ„t helt annat?Riktigt udda band, det osar 90-tal.
Kanske gamla nyheter i teÄden?
Helt unik den dÀr ju, pÄ mÄnga sÀtt. Tex. den enda G jag sett som saknar datumvisning.
Grymt med en leftie!Tisdag var ju titantisdag.
MR-G i titan har ju varit dagens följeslagare.
Kollar ut frÄn franska balkongen i mitt tillfÀlliga boende medans min lght rivs, torkar och snyggas till efter vattenskada.
Jag tyckte jellyvarianten med rött sÄg kul ut. TyvÀrr Àr dom inte soldrivna, man man fÄr ju sÀllan allt pÄ önskelistanJag gillar den, kan nog tÀnka mig testa en röd
NÄgon som testat ett mod kit i den lÀgre prisklassen? Vore kul att testa
Jag tyckte jellyvarianten med rött sÄg kul ut. TyvÀrr Àr dom inte soldrivna, man man fÄr ju sÀllan allt pÄ önskelistan
Snirkligt G-shock G, tror jag. Ska ta nĂ„t mer kort senare.Vilket fynd! Ser ju vĂ€lbevarad ut och alltid roligt med oddballs. Vad Ă€r det röda mĂ€rket pĂ„ adaptern? Ăr det en symbol för en viss kollektion eller Ă€r det en snirklig variant pĂ„ G-Shock "G"? Eller nĂ„t helt annat?
Kanske det gör ja. Har jag inte tÀnkt pÄ i sÄ fall. Funderade bara pÄ nÄgot skoj att göra med en klocka jag inte anvÀnder sÄ mycket. Tycker bÀttre om gummi Àn full Metal kitenGillar gummit men sen vet jag inte varför man skulle modda nÀr det finns en i stÄl redan för bÀttre pris
Har vi inte en i trÄden med just den pÄ handen?Snirkligt G-shock G, tror jag. Ska ta nÄt mer kort senare.
Du fÄr tÀnka pÄ att det gÄtt snart en timma, jag har redan byttHar vi inte en i trÄden med just den pÄ handen?
Du tÀnker pÄ @livinl0udHar vi inte en i trÄden med just den pÄ handen?
Yesindidi.Du tÀnker pÄ @livinl0ud
Han gaddade ju Gt pÄ handen
Han har försvunnit in i parfymens vÀrldDu tÀnker pÄ @livinl0ud
Han gaddade ju Gt pÄ handen
But of course, my milking friendJa tack en riktig fÀrgklick Àr de inte roostis som har en Square i blue Paisley utförandet?
Upp med mer bilder pÄ din 5600. Bandet ser riktig mysigt ut, frÀnt med negativ display pÄ den