Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill se baksidan! Men med tanke pÄ det lÄga priset sÄ kÀnns det otroligt att det skulle vara en screwbackUppe till höger...
35th screwback kostade vÀl lika mycket?Jag vill se baksidan! Men med tanke pÄ det lÄga priset sÄ kÀnns det otroligt att det skulle vara en screwback
DW-5000SS-1JR, 26,400 yen
DÀr sa du nÄt. Back to hype mode!35th screwback kostade vÀl lika mycket?
Edit: DW-5035E 22,500 yen
DW-5035D 20,000 yen
Jah tror det Àr helstÄlisar och titanare som spökar till det. Jag minns nÀr den första helstÄlisen kom ut och tÀnkte att Casio har fÄtt hybris, jag kommer ALDRIG betala det för en fyrkant.Jag vill se baksidan! Men med tanke pÄ det lÄga priset sÄ kÀnns det otroligt att det skulle vara en screwback
DW-5000SS-1JR, 26,400 yen
Levereras dom i en sprayburk tro?
NopeLevereras dom i en sprayburk tro?
Missed opportunity!
Till att sen bli till Ebay annonser...Kommer ju aldrig hinna nypa en sÄn grafittifyrkant om slÀppet Àr limiterat och sker 1/9. Kommer inte ha tillgÄng till nÀtverk den dagen Sen kommer sÀkert 85% av exen gÄ till scalpers
RÀtt OK pris pÄ Brandfield med rabattkodNÄgon som vet vart jag kan köpa denna billigast? Ni Àr ju sÄ grymma pÄ att hitta. Villhöver en fin klocka
GM-S5600PG-4ER
SÀg inte sÄKommer ju aldrig hinna nypa en sÄn grafittifyrkant om slÀppet Àr limiterat och sker 1/9. Kommer inte ha tillgÄng till nÀtverk den dagen Sen kommer sÀkert 85% av exen gÄ till scalpers
Nej, jag har inga jÀttestora förhoppningar att knipa en heller. Att betala ebay priser Àr heller inte aktuellt för min del. Jag gillar G's för vad det Àr. Tuffa, roliga och BILLIGA klockor.Kommer ju aldrig hinna nypa en sÄn grafittifyrkant om slÀppet Àr limiterat och sker 1/9. Kommer inte ha tillgÄng till nÀtverk den dagen Sen kommer sÀkert 85% av exen gÄ till scalpers
SnÀllt av dej att köpa den Ät henneRÀtt OK pris pÄ Brandfield med rabattkod
Fast modellerna Àr vÀl inte JDM sÄ vi borde vÀl kunna knipa ett gÀng om vi Àr beredda nÀr de slÀpps?Nej, jag har inga jÀttestora förhoppningar att knipa en heller. Att betala ebay priser Àr heller inte aktuellt för min del. Jag gillar G's för vad det Àr. Tuffa, roliga och BILLIGA klockor.
Med det sagt tycker jag detta Àr en grymt cool serie och köper en utan att blinka om tillfÀlle ges. Kan t.o.m. betala en eller kanske, kanske tvÄ hundralappar över list.
Va? Har du klippt av det lÄnga hÄret? Bara sÄdÀr?Ingen arla x G-Shock men iaf en keps
Kom igen nu.. Ăr hon inte vĂ€rd en fin-chock ens??SnĂ€llt av dej att köpa den Ă„t henne
Vet vi klockslag? Kan man kanske fÄ nÄn familjemedlem att bevakaFast modellerna Àr vÀl inte JDM sÄ vi borde vÀl kunna knipa ett gÀng om vi Àr beredda nÀr de slÀpps?
Fixa gruppköp dÄ!Fast modellerna Àr vÀl inte JDM sÄ vi borde vÀl kunna knipa ett gÀng om vi Àr beredda nÀr de slÀpps?