• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon pÄ er!
0A1EE7B7-1D84-458B-B871-08BEE4CE30FC.jpeg
 
Skönt med avslappnad dresscode pÄ kontoret.
20220823_084956.jpg


Även kollegan tar det rĂ€tt avslappnat.
20220823_085130.jpg


GE-S5600U har gÄtt och blivit en favorit i samlingen mÄste jag sÀga. Tydlig display, lÀttavslÀst och inte minst fjÀderlÀtt. Och sÄ gillar jag texten de klÀmt dit.
Riktigt fin helt enkelt.
 
Jag vill se baksidan! Men med tanke pĂ„ det lĂ„ga priset sĂ„ kĂ€nns det otroligt att det skulle vara en screwback 😬
DW-5000SS-1JR, 26,400 yen
Jah tror det Àr helstÄlisar och titanare som spökar till det. Jag minns nÀr den första helstÄlisen kom ut och tÀnkte att Casio har fÄtt hybris, jag kommer ALDRIG betala det för en fyrkant.

Normal prissÀttning skulle jag sÀga. JÀmför med den enda screwback som finns att köpa idag Àr den klart billigare men 5000u har Ä andra sidan bÄde solar och multiband.

Inte Jinxa nu Derix!!! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
 
Kommer ju aldrig hinna nypa en sĂ„n grafittifyrkant om slĂ€ppet Ă€r limiterat och sker 1/9. Kommer inte ha tillgĂ„ng till nĂ€tverk den dagen đŸ˜€đŸ˜€đŸ˜€ Sen kommer sĂ€kert 85% av exen gĂ„ till scalpers đŸ˜ĄđŸ€ŹđŸ€Ż
Nej, jag har inga jÀttestora förhoppningar att knipa en heller. Att betala ebay priser Àr heller inte aktuellt för min del. Jag gillar G's för vad det Àr. Tuffa, roliga och BILLIGA klockor.
Med det sagt tycker jag detta Ă€r en grymt cool serie och köper en utan att blinka om tillfĂ€lle ges. Kan t.o.m. betala en eller kanske, kanske tvĂ„ hundralappar över list. 😅✹
 
Nej, jag har inga jÀttestora förhoppningar att knipa en heller. Att betala ebay priser Àr heller inte aktuellt för min del. Jag gillar G's för vad det Àr. Tuffa, roliga och BILLIGA klockor.
Med det sagt tycker jag detta Ă€r en grymt cool serie och köper en utan att blinka om tillfĂ€lle ges. Kan t.o.m. betala en eller kanske, kanske tvĂ„ hundralappar över list. 😅✹
Fast modellerna Àr vÀl inte JDM sÄ vi borde vÀl kunna knipa ett gÀng om vi Àr beredda nÀr de slÀpps?
 
Tillbaka
Topp