• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En Pint i London.
20220922_173421.jpg

Den hĂ€r dagen trodde jag inte skulle komma 😊
Men jag KAN ju ha en stĂ„lis 😍 MĂ„ste ha en rĂ€tt platt 15,5cm handled tydligen.
En ny vĂ€rld 🌍
89323319-6017-4A0E-9036-64268A89BA03.jpeg

Osynkad, jag vet. Kom hem nyss frĂ„n Kulta 🙂
SedÀr, och helt utan att ha moddat ÀndlÀnkarna med vinkelslip dessutom! :D
Nu fÄr du istÀllet problemet med vilken stÄl- eller titanfyrkant du ska ha hÀrnÀst... ;)

Om man vill ha den att synka med mb6. RÀcker det med att ha den pÄ auto eller prioriterar den bluetooth pÄ nÄgot vis?
16638690897354528755875282631996.jpg

Ja jag skulle kunna googla, eller varför inte lĂ€sa manuel, joooo för det Ă€r mycket roligare att frĂ„ga i trevligaste hörnet av nĂ€tet😀.

Min vita oak Ă€r sĂ„ld förresten 🙂

Om man vill ha den att synka med mb6. RÀcker det med att ha den pÄ auto eller prioriterar den bluetooth pÄ nÄgot vis?

Ja jag skulle kunna googla, eller varför inte lĂ€sa manuel, joooo för det Ă€r mycket roligare att frĂ„ga i trevligaste hörnet av nĂ€tet😀.

Min bild av det Àr att har du den pÄ auto och den inte hittar en koppling till bluetooth gÄr den av sig sjÀlv över pÄ MB6, dock fÄr du inte RCVD i displayen om den synkar med MB6. Det sker bara om den gör det via bluetooth och försvinner efter nÄgra timmar.

Min bild av det Àr att har du den pÄ auto och den inte hittar en koppling till bluetooth gÄr den av sig sjÀlv över pÄ MB6, dock fÄr du inte RCVD i displayen om den synkar med MB6. Det sker bara om den gör det via bluetooth och försvinner efter nÄgra timmar.
Men men, jag tycker det Ă€r lite mysigt att det stĂ„r RCVD, gör om gör rĂ€tt Casio🙂. Men bra om det fungerar 🙂

Är du sikker altsĂ„?
Min var RCVD:ad nÀr jag packte upp den, och nÄgon blÄtand tror jag inte den hade smakat innan den packades upp hÀr?

Är du sikker altsĂ„?
Min var RCVD:ad nÀr jag packte upp den, och nÄgon blÄtand tror jag inte den hade smakat innan den packades upp hÀr?
SÀker Àr jag inte. Men mina som stÄr i fönstret utan bluetooth kontakt, gÄr alltid i synk med mina andra som bara har MB6, och dessa visar alltid RCVD.

Men @roosterman kan det hĂ€r 🙂

Är du sikker altsĂ„?

De funkar ju precis som stÄlisarna.
Den gÄr pÄ MB6 om den stÄr pÄ autorecieve.
Kopplar man upp den med blÄa tanden sÄ synkar den medan den Àr uppkopplad.
Sen tillbaks till MB6 igen :)

Tillbaka
Topp