Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SedÀr, och helt utan att ha moddat ÀndlÀnkarna med vinkelslip dessutom!Den hÀr dagen trodde jag inte skulle komma
Men jag KAN ju ha en stÄlis MÄste ha en rÀtt platt 15,5cm handled tydligen.
En ny vÀrld
Osynkad, jag vet. Kom hem nyss frÄn Kulta
Och vad menar du med det??
JÀkla snygg om man frÄgar mig. Obligatoriska tappa sprintar mattan i bakgrunden. MÄste va lite sport. LÀnken var vÀldigt skön. Inte sÄ att jag kommer att börja köpa lösa lÀnkar till alla. Men grymt skön.
Ha ha att du Àr vÀldigt vÀlstÀlld ekonomiskt. 300kr styck för lÀnken ungefÀr sÄ hade jag köpt nÄgraOch vad menar du med det??
Exakt!SedÀr, och helt utan att ha moddat ÀndlÀnkarna med vinkelslip dessutom!
Nu fÄr du istÀllet problemet med vilken stÄl- eller titanfyrkant du ska ha hÀrnÀst...
HĂ€rligt, va kul
Japp, stĂ€mmer.Ăr det pilla ur sprintarna som gĂ€ller för att byta banden pĂ„ fyrkanterna? SmĂ„skruvarna Ă€r till bezeln?
Ja, man kan kolla tiden pÄ mobilen2 bröder i svart kostym.
LÀsbarheten förbÀttrades av mobilkameran.....
Korrektemundo.Ăr det pilla ur sprintarna som gĂ€ller för att byta banden pĂ„ fyrkanterna? SmĂ„skruvarna Ă€r till bezeln?
Ja, man kan kolla tiden pÄ mobilen
Korrektemundo.
TackJapp, stÀmmer.
Ha ha ja man kan ha den som filter sÄ man ser pÄ negativa displayerJa, man kan kolla tiden pÄ mobilen
Korrektemundo.
Min bild av det Àr att har du den pÄ auto och den inte hittar en koppling till bluetooth gÄr den av sig sjÀlv över pÄ MB6, dock fÄr du inte RCVD i displayen om den synkar med MB6. Det sker bara om den gör det via bluetooth och försvinner efter nÄgra timmar.Om man vill ha den att synka med mb6. RÀcker det med att ha den pÄ auto eller prioriterar den bluetooth pÄ nÄgot vis?
Ja jag skulle kunna googla, eller varför inte lÀsa manuel, joooo för det Àr mycket roligare att frÄga i trevligaste hörnet av nÀtet.
Min vita oak Àr sÄld förresten
Men men, jag tycker det Àr lite mysigt att det stÄr RCVD, gör om gör rÀtt Casio. Men bra om det fungerarMin bild av det Àr att har du den pÄ auto och den inte hittar en koppling till bluetooth gÄr den av sig sjÀlv över pÄ MB6, dock fÄr du inte RCVD i displayen om den synkar med MB6. Det sker bara om den gör det via bluetooth och försvinner efter nÄgra timmar.
Ăr du sikker altsĂ„?Min bild av det Ă€r att har du den pĂ„ auto och den inte hittar en koppling till bluetooth gĂ„r den av sig sjĂ€lv över pĂ„ MB6, dock fĂ„r du inte RCVD i displayen om den synkar med MB6. Det sker bara om den gör det via bluetooth och försvinner efter nĂ„gra timmar.
SĂ€ker Ă€r jag inte. Men mina som stĂ„r i fönstret utan bluetooth kontakt, gĂ„r alltid i synk med mina andra som bara har MB6, och dessa visar alltid RCVD.Ăr du sikker altsĂ„?
Min var RCVD:ad nÀr jag packte upp den, och nÄgon blÄtand tror jag inte den hade smakat innan den packades upp hÀr?
De funkar ju precis som stÄlisarna.SÀker Àr jag inte. Men mina som stÄr i fönstret utan bluetooth kontakt, gÄr alltid i synk med mina andra som bara har MB6, och dessa visar alltid RCVD.
Men @roosterman kan det hÀr
- Tror (Obs!) att de bara visar RCVD om komplett synk uppnÄtts, inte bara tid.SÀker Àr jag inte. Men mina som stÄr i fönstret utan bluetooth kontakt, gÄr alltid i synk med mina andra som bara har MB6, och dessa visar alltid RCVD.
Men @roosterman kan det hÀr
Om man vill ha den att synka med mb6. RÀcker det med att ha den pÄ auto eller prioriterar den bluetooth pÄ nÄgot vis?
Ja jag skulle kunna googla, eller varför inte lÀsa manuel, joooo för det Àr mycket roligare att frÄga i trevligaste hörnet av nÀtet.
Min vita oak Àr sÄld förresten
Ăr du sikker altsĂ„?
Min var RCVD:ad nÀr jag packte upp den, och nÄgon blÄtand tror jag inte den hade smakat innan den packades upp hÀr?
Den gÄr pÄ MB6 om den stÄr pÄ autorecieve.De funkar ju precis som stÄlisarna.
Men fÄr man RCVD om den synkar med MB6?Den gÄr pÄ MB6 om den stÄr pÄ autorecieve.
Kopplar man upp den med blÄa tanden sÄ synkar den medan den Àr uppkopplad.
Sen tillbaks till MB6 igen
Vad Àr komplett synk dÄ?- Tror (Obs!) att de bara visar RCVD om komplett synk uppnÄtts, inte bara tid.