Vi har fruktstund. Husse Àter Aroma frÄn trÀdet. Hundis kÀkar blÄbÀr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det graffitin?Fick ett roligt paket idag.
Nej, inte graffitin. Den Ă€r har precis lĂ€mnat Japan. Det hĂ€r Ă€r nĂ„got annat roligt. NĂ„got gult.Ăr det graffitin?
Ahaaaa...Nej, inte graffitin. Den Àr har precis lÀmnat Japan. Det hÀr Àr nÄgot annat roligt. NÄgot gult.
Det hade inte gjort ont i logistikerhjÀrtat att Àga den!Bingo!!!
Coolt!Bingo!!!
Tackar!Coolt!
GRATTIS!
Bingo!!!
Lite coolt att den levereras av DHL..Fick ett roligt paket idag.
Edit: Inte graffiti square
Det finns en rad varianter av den: https://shockbase.org/watches/subseries_dyn.php?series=1000&subseries=GPW-1000&modul=5410Det dÀr Àr nog en av favoriterna utöver GMW-B5000
Finns en röd variant sÄg jag ocksÄ
Aromadags Àven hÀrVi har fruktstund. Husse Àter Aroma frÄn trÀdet. Hundis kÀkar blÄbÀr
Fullset - kommer Àven med ytterpÄse Rolig klocka, grattis!
Tackar! De försökte leverera till dörren imorse men jag var inte hemma dÄ. Hade vart kul att ta emot den av en DHL gubbe.Lite coolt att den levereras av DHL..
Stackars chaufför, du hade sÀkert försökt att köpa hans DHL-drÀkt ocksÄTackar! De försökte leverera till dörren imorse men jag var inte hemma dÄ. Hade vart kul att ta emot den av en DHL gubbe.
SÄna dÀr nymodiga förkortningar
State of the collection syftade jag pÄSÄna dÀr nymodiga förkortningar
Fick googla lite
Ăr det sex outside the city eller klubben i Syracuse som menas?SĂ„na dĂ€r nymodiga förkortningar
Fick googla lite
Det hÀr blir en SOTC men Àr det nu vi ska gissa vilken @Derix menade?SÄna dÀr nymodiga förkortningar
Fick googla lite
Haha smurf (typ)Ăr det sex outside the city eller klubben i Syracuse som menas?
Eller sÄ sÄ Àr jag SOTC sjÀlv (slightly off topic)
Precis! Great minds think alike osv.Haha smurf (typ)
NÀsta vecka vill vi se klockan pÄ armen tillsammans med den gula kostymen pÄ kroppen!"On time, every time"
Ironiskt nog sÄ var denna leveransen försenad med en dag. Den missade anslutningsflyget i Tyskland. Det Àr den enda gÄng DHL Àr försenad med leveransen. Aldrig hÀnt mig innan.
Och....Inte bara Proprof som skojar med larm alltsÄ ...
Det stÄr för SALE OF THE CENTURY! @Derix sÀljer allt pÄ bilden för en femhunka och ett paket röda MarlboroSÄna dÀr nymodiga förkortningar
Fick googla lite
Eller lĂ€gger upp en bytesannons med titeln âbytes mot tvĂ„ helrörââŠDet stĂ„r för SALE OF THE CENTURY! @Derix sĂ€ljer allt pĂ„ bilder för en femhunka och ett paket röda Marlboro