SÀnd över ett PM sÄ ordnar vi det om du vill.Varit sugen pÄ en GMW-B5000D-1 ett tag. Blev ju inte mindre sug efter att ha gÄtt med i det hÀr forumet...
StÀmmer bra det!@Daion kanske har en till salu?
Gillar trÄdens anda precis som den Àr! Humor och trevlig (G)emenskap med god ton och hÀrlig anda! Tack till alla ni som bidrar till detta!Lite av en allmÀn frÄgestÀllning...
Tycker ni jag ska hÄlla igen med "kvicka kommentarer" och istÀllet mer seriöst tala G-shocks i den mÄn jag kan det? Eller Àr det okej att skÀmta om det mesta?
Humor Àr ett viktigt inslag, men det kanske blir för mycket?
...har funderat över om det kanske blivit för mycket av det goda...
Ăr sĂ„ trevligt att kika in hĂ€r till er allihopa och lĂ€sa om allt som hĂ€nder samt se era fina klockor!
HÀr Àr alla lika vÀlkomna, nya som gamla rÀvar, storsamlare och de som precis nosat pÄ sin första G och hittat hit, okunniga som kunniga. Det Àr det jag gillar sÄ mycket! Ett trevligt sÀtt och alla vÀlkomnas hjÀrtligt!
HÄller helt med! Det Àr denna trÄd som gör att jag kollar in dagligen!Jag vill gÀrna ha det som vi har det. Kul, hjÀrtligt och högt i tak, samtidigt som G-shock Àr huvudfokus. Den hÀr trÄden Àr anledningen till att jag Àr pÄ forumet iaf
InstÀmmer helt, kör pÄ!Kan inte mer Àn instÀmma.
Gillar likasÄ stÀmningen i trÄden, och inte minst den positiva och glada tonen.
Av de som svarat pÄ frÄgan sÄ Àr ju inriktningen entydig. HÄll topic nÄgorlunda, var varm i tonen och hÄll humorn levande!
DÄ Àr det vÀl bara att köra pÄ, tÀnker jag
Senaste klockan in, för topic!