Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ€sta steg blir laserbehandling för att fota till G-trĂ„den.LĂTT nya favoritklockan!
Ber om ursÀkt för ljusa lÄnga hÄrstrÄn pÄ armen som sabbar bilden, men tÀnker fan inte börja raka armarna för klockfotots skull.
I brist pÄ bÀttre sysselsÀttning plockade jag fram en liten G-shock som fick nytt band och en tidskorrigering. Nu Àr frÄgan, med eller utan bullbar?
GA-400??Varning för starka bilder.
Ăckligaste klockan ever
Men kan nog bli bra nÀr den Àr klar med rengöringen, hoppas jag.
Har Du grÀvt fram den ur @hepanters gödselshög??GA-400??
Tog du nÄgra bilder sjÀlv som du kan visa i utbildningssyfte?Han sa att han inte visste om det, men nekade inte nÀr han fick jÀmförelsebilder... SÄ fick skicka tillbaks den.. Borde bonkats sönder med en hammare sÄ han inte sÀljer den nÄn annan stans ..
à h fy fan! Vart har den varit? Har den vart med pÄ tvÄsiffrigt antal kalvfödslar hos @hepanter?Varning för starka bilder.
Ăckligaste klockan ever
Men kan nog bli bra nÀr den Àr klar med rengöringen, hoppas jag.
NÀ, den dÀr duger inte.Javisst! HÀr kommer en potatisbild.
Jepps...Tog du nÄgra bilder sjÀlv som du kan visa i utbildningssyfte?
Ganska bra jÀmförelsebilder.Jepps...
Inringat i rött jÀmfört med grönt.
Ser rÀtt ut ensam, men inte med en Àkta bredvid.
FÀrgsÀttningsmÀssigt Àr faken gjord som en GG-1000RG-1A men en riktig ska ha roséguld istÀllet för silver.
Aja, ibland gÄr man pÄ en mina, men fÄr se hur sÀljaren sköter Äterbetalning.. Annars kommer Tradera gÄ in och brÄka Ät mig
Dom rÀckte för att övertyga sÀljaren iaf och sÄ finns det dokumenterat hos TrattisGanska bra jÀmförelsebilder.
Men om de inte hade tagits med en potatis hade de varit Ànnu bÀttre.
Edit: skojade! Tack för bra förklarande bilder!
GA-400??
Har Du grÀvt fram den ur @hepanters gödselshög??
Yes GA-400 frÄn trattenà h fy fan! Vart har den varit? Har den vart med pÄ tvÄsiffrigt antal kalvfödslar hos @hepanter?
Knepigt, som du sÀger, ensam hade jag nog inte misstÀnkt nÄt, men nÀr man jÀmför blir det tydligare. Vad jag kan se finns det ingen modell med silverring pÄ shockbase. Hoppas det löses smidigt för digJepps...
Inringat i rött jÀmfört med grönt.
Ser rÀtt ut ensam, men inte med en Àkta bredvid.
FÀrgsÀttningsmÀssigt Àr faken gjord som en GG-1000RG-1A men en riktig ska ha roséguld istÀllet för silver.
Aja, ibland gÄr man pÄ en mina, men fÄr se hur sÀljaren sköter Äterbetalning.. Annars kommer Tradera gÄ in och brÄka Ät mig
Min har kommit till Tyskland. Borde fÄ den pÄ mÄndag.Den kanske varit uppe tidigare, men video i helt okej kvalitet pÄ grafittifyrkanten.
Bra snokat! StÀmmer, mycket trevlig pÄ handleden. Med mycket patinaDet dÀr Àr frÀnt!!!
MTG-M900DA-8 snokade jag fram..