• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

LÄter som 10.000-kronorsfrÄgan i "Kvitt eller Dubbelt".

Tack, jag tror jag tar pengarna och gĂ„r. 😆
Ja jag vet, inget bra förklarat men har inget mer att gĂ„ pĂ„đŸ˜„. Jo förresten, tror det 100m wrđŸ€”
Screenshot_20220925-191848.png

Nix
Nu börjar det likna nĂ„tt, snarlik av vad jag minns men inte riktigt đŸ€”

Ja jag vet, inget bra förklarat men har inget mer att gĂ„ pĂ„đŸ˜„. Jo förresten, tror det 100m wrđŸ€”

Nix

Nu börjar det likna nĂ„tt, snarlik av vad jag minns men inte riktigt đŸ€”
Dom kallar denna vintage men vet inte om den Àr baserad pÄ en Àldre version

Bilagor

• Screenshot_20220925-194108.png
    Screenshot_20220925-194108.png
    225.4 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:
FörstÄr att man hoppas fÄ det man vill ha i och för sig. 200 mindre sÄ hade jag köpt den
Ja, den Àr tuff med smÄ fÀrgaccenter, i sin enkelhet. Men om man vill ha ett strÄ vassare sÄ ska det stÄ "FOX FIRE" pÄ den ocksÄ. ;)

Vi har vĂ€l ett par-tre stycken sĂ„dana hĂ€r i trĂ„denđŸ€”. Man skymtar dom emellanĂ„t.😃

Ja, den Àr tuff med smÄ fÀrgaccenter, i sin enkelhet. Men om man vill ha ett strÄ vassare sÄ ska det stÄ "FOX FIRE" pÄ den ocksÄ. ;)

Vi har vĂ€l ett par-tre stycken sĂ„dana hĂ€r i trĂ„denđŸ€”. Man skymtar dom emellanĂ„t.😃
Ja fox fire har jag sett, de Ă€r coola. Just 6900 vill jag ha en med mycket text och lite fĂ€rg pĂ„ texten. Snyggt retro 😎

Tillbaka
Topp