Den Àr ju felvÀnd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ju felvÀnd...
Typiskt, fÄr leta ny avatar dÄDen Àr ju felvÀnd...
Fixat!Den Àr ju felvÀnd...
Ingen eld men mycket rök (och en kasse confetti tillsammans med 5.5kgs dÀckstryck)Va... ska avataren spegla vem man Àr?
Va... ska avataren spegla vem man Àr?
Ăr inte majoirteten av ProTrek som har neon/UV led? inte sett nĂ„gon G-Shock men man kan ju tycka att det bör finnas nĂ„gra fler Ă€n nĂ„gra enstaka bara.Letade igĂ„r om det fanns nĂ„gon lista med vilka g-s som har neon illuminator men hittade ingen. Shockbase visste inte heller. Ga vet jag, gwg-100, sen nĂ„gon gst va?
Hittade en tillLetade igÄr om det fanns nÄgon lista med vilka g-s som har neon illuminator men hittade ingen. Shockbase visste inte heller. Ga vet jag, gwg-100, sen nÄgon gst va?
Snyggt, ska frÄga Shockbase snÀllt om ett sÄdant urval ocksÄ. Snyggaste backlight enligt migHittade en till
MT-G-502
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
GWG-100s lume Àr helt klart en av favoriterna i skockenSnyggt, ska frÄga Shockbase snÀllt om ett sÄdant urval ocksÄ. Snyggaste backlight enligt mig
GSG-100 fÄr vi inte glömma hellerSnyggt, ska frÄga Shockbase snÀllt om ett sÄdant urval ocksÄ. Snyggaste backlight enligt mig
Vilka snuskiga fantasier du har.Yes. Visste du inte?
Jag tÀnker mig att du stÀndigt har svullna svÀllkroppar eller nÄn form av kroppsfixering lol
Jaha. SÄ Porschen fick gÄ till skrot?Jobbar pÄ ett bygge
Nej! Det Àr ju den bÀsta avataren jag sett! Garvar (inombords i a f) varenda gÄng jag ser den!NÀ men vad sÀger ni, dags för avatarbyte kanske? (Avatarbyte blir svartarbetet med autocorrect, men det Àr nÄt helt annat)
Har ju kört WTF sen OWGMARCH21. Kanske dags nu Ska testköra nÄgra. Det mÄste ju kÀnnas bra och spegla den jag Àr och WTF gör det mycket vÀl
Vingen saknas Àn sÄ lÀnge. Hittar inte en enda bit till denJaha. SÄ Porschen fick gÄ till skrot?
Tycker jag ocksÄBÀsta fÀrgkombination pÄ MM tycker jag.
@L&W kommer det ett paket idag mÄntro?
Min Àr inte ens skickad Àn.
InstÀmmer. Runt 1000-1200 kÀnns rimligt för detta ex.En riktigt fin begagnad GG-1000 brukar landa pÄ ca 1500-2000.
En vÀlanvÀnd/patinerad gissningsvis 700-1200
Tycker nog kina Àr ett stÄ vassareBÀsta fÀrgkombination pÄ MM tycker jag.
Tack för svar. Tror jag behÄller.. sÄlde min andra Mudmaster i förra veckan, tror att man behöver minst 1 i hemmetInstÀmmer. Runt 1000-1200 kÀnns rimligt för detta ex.
Den Àr snygg den med!Tycker nog kina Àr ett stÄ vassare
Nja, den levereras till nÀrmaste service point.Om du Àr hemma nÀr de ringer pÄ sÄ! För det dÀr Àr hemleverans vad jag förstÄr.