• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite OT-nörderi. Dom nÀmner just det; MÄnen, Jupiter, dagens datum och klockslag vid 3:58 hÀr:

Lite kuriosa: Jupiter befinner sig just nu ganska exakt 4ggr lÀngre bort Àn solen. Vilket innebÀr ca 1600gr lÀngre bort Àn mÄnen.
Om man skulle resa den nuvarande strÀckan till Jupiter med 100km/h skulle det ta 679 Är.

Senast Àndrad:
Ah, sÄ det var du som knep den GT-001an. Kul! Spejsig display pÄ dom dÀr. PÄminner lite som sÄnt rutnÀt i 1-punkts perspektiv som var poppis pÄ 80talet. (Och nyligen igen iom synthwave.) :cool:
grid.gif
Det rĂ„kade bli sĂ„đŸ˜
Ingen som la nĂ„gra fler bud.. Den saknade sina originalband, men hĂ„ller pĂ„ att snickra pĂ„ den en kombilĂ€nk bara för att lixom😉

Tjenare!

Jag Àr pÄ jakt efter en G-shock med följande referensnummer:

GA-2100SKE-7AER.​

NÀrmre bestÀmt Àr jag sugen pÄ en Casioak jellyfish! NÄgon som gÄr i sÀljtankar, eller rentav kan hÀnvisa mig till vart jag bÀst kan fÄ napp om jag söker efter en sÄdan?

(Bifogar bild)

Trevlig kvÀll!

Bilagor

• D3569E3A-A5D2-4B32-8D21-94CA7405910C.png
    D3569E3A-A5D2-4B32-8D21-94CA7405910C.png
    138.8 KB · Visningar: 4
Tjenare!

GA-2100SKE-7AER.​

NÀrmre bestÀmt Àr jag sugen pÄ en Casioak jellyfish! NÄgon som gÄr i sÀljtankar, eller rentav kan hÀnvisa mig till vart jag bÀst kan fÄ napp om jag söker efter en sÄdan?

(Bifogar bild)

Trevlig kvÀll!

Tjenare!

GA-2100SKE-7AER.​

(Bifogar bild)

Trevlig kvÀll!
Den du har bild pÄ Àr moddad, hÀr Àr originalet
Screenshot_20221009-072111.png

Nu blir jag ocksÄ intresserad. Trodde det var en limited edition.
GÄr det alltsÄ att enkelt modda sjÀlv?
SjĂ€lvfallet, typ alla mod som de ”exklusiva” sidorna sĂ€ljer för 4500-15000kr kan du göra sjĂ€lv för mindre Ă€n en tiondel av priset. DĂ€rav att vi inte blev jĂ€ttefascinerande nĂ€r en representant frĂ„n en sĂ„n sida skrev i trĂ„den om deras senaste limiterade slĂ€pp 🙂

SjĂ€lvfallet, typ alla mod som de ”exklusiva” sidorna sĂ€ljer för 4500-15000kr kan du göra sjĂ€lv för mindre Ă€n en tiondel av priset. DĂ€rav att vi inte blev jĂ€ttefascinerande nĂ€r en representant frĂ„n en sĂ„n sida skrev i trĂ„den om deras senaste limiterade slĂ€pp 🙂
Och just Casioakmedellen utan Solar Àr vÀl rÀtt tacksamma och lÀtta att modda, eller hur @roosterman

Tillbaka
Topp