• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Visst var det nÄn i trÄden som letade efter en sÄn hÀr?
093B8584-22B1-4D0E-9D3F-A71784885E37.png


Och förlorade en budgivning pĂ„ en gw, men till en i trĂ„den om jag inte minns fel. SĂ„ det kĂ€nns roligare i alla fall och jag ville inte ge mer. SĂ„ inga problem med det 🙂
 
Visst var det nÄn i trÄden som letade efter en sÄn hÀr?
093B8584-22B1-4D0E-9D3F-A71784885E37.png



Satt och funderade pĂ„ att bestĂ€lla en sĂ„dan dĂ€r och en dw5600e igĂ„rkvĂ€ll, fick bli ett köp sĂ„ tack 🙂

Haft mĂ„nga 6900 men ingen ”original” sĂ„ kĂ€nns spĂ€nnande đŸ€“
 
Tja! Jag la precis ut en köpesannons pÄ en mudmaster, men jag vet att inte sÄ mÄnga kikar i den delen av forumet sÄ kastar ut frÄgan Àven hÀr!
Sitter du pÄ en som laddas av ljuset men inte anvÀnder den sÄ kasta gÀrna ett pm Ät mitt hÄll!
 
Okej, snabbt dammigt handledsskott.
208BE768-43F2-419E-AF99-7CC2D9402E06.jpeg


Nu har jag brutit parkopplingen med mobilen pÄ alla mina.
Mina empiriska studier visar att att stÄlisarna verkar svÄrare att fÄ synk pÄ Àn de i resin. StÄlisarna synkar alltid om jag sover med dem. Men inte alltid i mitt fönster som de i resin gör.

Kan stĂ„lbezeln störa signalen lite kanske? đŸ€”
NÄt som nÄgon kan verifiera?
619DA787-D623-4401-A3F7-D848C66516F3.jpeg
 
Senast Àndrad:
Och förlorade en budgivning pĂ„ en gw, men till en i trĂ„den om jag inte minns fel. SĂ„ det kĂ€nns roligare i alla fall och jag ville inte ge mer. SĂ„ inga problem med det 🙂
MisstÀnker att vi bjöd pÄ samma, men var upptagen just dÄ sÄ kunde inte övervaka... hade blivit min första 6900 men fÄr se om det blir en sÄdan vid nÄgot annat tillfÀlle. Eller sÄ fÄr jag bara hoppas pÄ att Johnny cupcake sÀljs snart :p
 
MisstÀnker att vi bjöd pÄ samma, men var upptagen just dÄ sÄ kunde inte övervaka... hade blivit min första 6900 men fÄr se om det blir en sÄdan vid nÄgot annat tillfÀlle. Eller sÄ fÄr jag bara hoppas pÄ att Johnny cupcake sÀljs snart :p
Nej nej nej.. Du vill INTE ha Johnny Cupcakes... Det Àr INTE en DW-6900.... (GD-X6900 och en sÄn vill du INTE ha)
Nu intalar du dig detta och slĂ€pper alla tankar pĂ„ att du ska köpa den ;) 👍😁
(Detta skriver jag förstĂ„s inte för att jag tĂ€nker köpa den nĂ€r den blir till salu sen)😗
 
Tillbaka
Topp