Jonte.L
Silver
SÄ gÄr det man Àr otÄligDet var jag . Gissa om jag hann bestÀlla en som inklusive skatt blev mycket dyrare frÄn amazon nÄgra dagar innan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ gÄr det man Àr otÄligDet var jag . Gissa om jag hann bestÀlla en som inklusive skatt blev mycket dyrare frÄn amazon nÄgra dagar innan
Och förlorade en budgivning pÄ en gw, men till en i trÄden om jag inte minns fel. SÄ det kÀnns roligare i alla fall och jag ville inte ge mer. SÄ inga problem med detVisst var det nÄn i trÄden som letade efter en sÄn hÀr?
Casio g-shock
Utropspris: 399 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-10-12 10:12:04. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Visst var det nÄn i trÄden som letade efter en sÄn hÀr?
Casio g-shock
Utropspris: 399 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-10-12 10:12:04. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Moget...Tidernas "finaste" anvÀndarnamn som bjuder pÄ en G-shock pÄ Tratten...
Ny vecka betyder 5 nya dagar som paket kan anlĂ€nda, om man varit snĂ€ll...Ăntligen mĂ„ndag igen
Flera dagars nya chanser att fÄ sparken
07.32. Ăn har man inte fĂ„tt sparken.Ăntligen mĂ„ndag igen
Flera dagars nya chanser att fÄ sparken
MisstÀnker att vi bjöd pÄ samma, men var upptagen just dÄ sÄ kunde inte övervaka... hade blivit min första 6900 men fÄr se om det blir en sÄdan vid nÄgot annat tillfÀlle. Eller sÄ fÄr jag bara hoppas pÄ att Johnny cupcake sÀljs snartOch förlorade en budgivning pÄ en gw, men till en i trÄden om jag inte minns fel. SÄ det kÀnns roligare i alla fall och jag ville inte ge mer. SÄ inga problem med det
Det Ă€r sĂ„ trĂ„kigt att se dig gĂ„ in i dessa perioder.Ăr det nĂ„gon som vill ta över vĂ„rdnaden för dessa tvĂ„? Vill att de ska komma till ett kĂ€rleksfullt hem
Ja, det gÄr i cykler. Jag fÄr lite panik nÀr det Àr fullt i lÄdan och ingenting anvÀndsDet Àr sÄ trÄkigt att se dig gÄ in i dessa perioder.
Du sÀljer av. Du bantar ner.
Det som rÀddar oss Àr att vi vet att om nÄgra mÄnader köper du tillbaka antalet Gs igen
Nej nej nej.. Du vill INTE ha Johnny Cupcakes... Det Àr INTE en DW-6900.... (GD-X6900 och en sÄn vill du INTE ha)MisstÀnker att vi bjöd pÄ samma, men var upptagen just dÄ sÄ kunde inte övervaka... hade blivit min första 6900 men fÄr se om det blir en sÄdan vid nÄgot annat tillfÀlle. Eller sÄ fÄr jag bara hoppas pÄ att Johnny cupcake sÀljs snart
Riktigt bra pris, passa pÄ att handla en fin G-shock till frugisarnaBra pris pÄ denna hos Zalando idag
Du fÄr sÀlja ÀppletJa, det gÄr i cykler. Jag fÄr lite panik nÀr det Àr fullt i lÄdan och ingenting anvÀnds