• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

I egenskap av pappa med ytterligare en pÄ gÄng kÀnde jag att det var dags att steppa upp pappa-skÀmten lite. Vill dÀrför önska er en trevlig hall Ä vin
IMG_20221030_180356.jpg
Ser ut som att hunden sitter o skakar pĂ„ huvudet och undrar vad du hĂ„ller pĂ„ med😁

16671609622096641875194766088419.jpg

Typ sĂ„. Som smĂ„barnspappa hade jag gillar fĂ€rgindikationer för om lĂ€nken sitter rĂ€tt. Som pĂ„ iso-basen pĂ„ bilbarnstolen. JĂ€kla pillgöra đŸ€Ł. Hade inte det varit grymt 👍😀. Sitter för övrigt och smĂ„muttrar lite över att hemmabiorecievern bestĂ€mt sig för att den ska krĂ„ngla konstant nu och att nya instegsmodeller Ă€r dyra 😅

Senast Àndrad:
IMG_20220930_114840.jpg

Undrar varför jag inte fastnar lika mycket för lÀnken pÄ denna. Antagligen vanesak
Jag Ă€r likadan, jag tycker heller inte att lĂ€nken passar. Man borde tycka mer om lĂ€nken eftersom den Ă€r ”bĂ€ttre” men ibland Ă€r det enkla det bĂ€sta. Jag körde lĂ€nk ett tag pĂ„ min GW5000 men gick tillbaka till original, det klickade inte riktigt.

Har du haft den dĂ€r lĂ€nge? Eller Ă€r det den som sĂ„ldes pĂ„ Tratten för ett tag sen? 🙂 Var jĂ€kligt sugen pĂ„ att knipa Tratt-Gn nĂ€r den lĂ„g ute.
Inte överdrivet lĂ€nge, men jag köpte den av en kompis, kan vara frĂ„n tratten men osĂ€ker.. Trevlig klocka oavsett, men mycket youtube för instĂ€llningar 😅

Tillbaka
Topp