Ser ut som att hunden sitter o skakar pÄ huvudet och undrar vad du hÄller pÄ medI egenskap av pappa med ytterligare en pÄ gÄng kÀnde jag att det var dags att steppa upp pappa-skÀmten lite. Vill dÀrför önska er en trevlig hall Ä vin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som att hunden sitter o skakar pÄ huvudet och undrar vad du hÄller pÄ medI egenskap av pappa med ytterligare en pÄ gÄng kÀnde jag att det var dags att steppa upp pappa-skÀmten lite. Vill dÀrför önska er en trevlig hall Ä vin
Det var nog den jag knep!Vaa.. Missade jag en kombilÀnk??
förbannatDet var nog den jag knep!
Jag har en riktigt sliten GGB100 för en billig peng om du Àr sugen..
Har nog nÄn extra kinalÀnk om sÄ önskasförbannat
men vem har en till lilla mig nu dÄ?
I brist pÄ teh real deal, varför inte?Har nog nÄn extra kinalÀnk om sÄ önskas
Elr nĂ€, jag Ă„ngrade mig, vill ha den nya lĂ€nkenâŠI brist pĂ„ teh real deal, varför inte?
Ăr den pĂ„ lĂ€nk sĂ„ köper jag
Den hÀr synligheten pÄ displayen skulle det vara jÀmt. Kanske hÀnger löst sÄ smÄningom, men kanske inte lÀnken . Dessa val. Kanske eventuellt hypotetiskt hÀnde en annan grej
Ăr den pĂ„ lĂ€nk sĂ„ köper jag
Ăsch, sĂ€lj nuJa det Ă€r ju det jag inte bestĂ€mt mig för Ă€n. Tycker lĂ€nken gör sig jĂ€ttebra pĂ„ de6900, sĂ„ dĂ€r kanske den hamnar. PĂ„ m5610u byter jag tillbaka hela tiden. Vet inte varför
Ăsch, sĂ€lj nu
Vi knep en varsin, bĂ„de jag och @Jonte.L frĂ„n Barndfield via deras kvarglömda Black Friday-rea.Ăr den pĂ„ lĂ€nk sĂ„ köper jag
SÀÀÀÀÀÀlj
Undrar varför jag inte fastnar lika mycket för lÀnken pÄ denna. Antagligen vanesak
Du mÄste lÀra dig behÄlla sÄnt du gillar oxÄSÀÀÀÀÀÀlj
Har du haft den dÀr lÀnge? Eller Àr det den som sÄldes pÄ Tratten för ett tag sen? Var jÀkligt sugen pÄ att knipa Tratt-Gn nÀr den lÄg ute.
Jag Ă€r likadan, jag tycker heller inte att lĂ€nken passar. Man borde tycka mer om lĂ€nken eftersom den Ă€r âbĂ€ttreâ men ibland Ă€r det enkla det bĂ€sta. Jag körde lĂ€nk ett tag pĂ„ min GW5000 men gick tillbaka till original, det klickade inte riktigt.
Undrar varför jag inte fastnar lika mycket för lÀnken pÄ denna. Antagligen vanesak
Inte överdrivet lÀnge, men jag köpte den av en kompis, kan vara frÄn tratten men osÀker.. Trevlig klocka oavsett, men mycket youtube för instÀllningarHar du haft den dÀr lÀnge? Eller Àr det den som sÄldes pÄ Tratten för ett tag sen? Var jÀkligt sugen pÄ att knipa Tratt-Gn nÀr den lÄg ute.
Gillar hur det blÄ poppar mot det svarta Kollade den pÄ tratten, den sÄldes pÄ bud sÄg jagInte överdrivet lÀnge, men jag köpte den av en kompis, kan vara frÄn tratten men osÀker.. Trevlig klocka oavsett, men mycket youtube för instÀllningar
Helt sÀmst pÄ det!Du mÄste lÀra dig behÄlla sÄnt du gillar oxÄ