• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mudmaster!

PXL_20221031_090442719.jpg

Kommande GWF-A1000APF aka Poison frog. SkitdÄliga bilder som vanligt, men man ser iaf hur den kommer att se ut.

mmexport1667217480942.jpg
mmexport7965b2d8909c0f4e92df81101b36e1b9_1667217493475.jpeg
mmexportf1f57ae82b3cc34b269d49a78c255a13_1667217515190.jpeg
Undrar om den kommer ha inlÀgg av lume i bezeln som 40Ärs Solar Flare-modellerna?

För övrigt, varifrÄn bestÀller ni limiterade modeller? Som svensk konsument fÄr man ju bara trÄkmodeller direkt frÄn Casio... Rent hypotetiskt kan jag vara nyfiken pÄ en Solar Flare MT-G. :)

Undrar om den kommer ha inlÀgg av lume i bezeln som 40Ärs Solar Flare-modellerna?

För övrigt, varifrÄn bestÀller ni limiterade modeller? Som svensk konsument fÄr man ju bara trÄkmodeller direkt frÄn Casio... Rent hypotetiskt kan jag vara nyfiken pÄ en Solar Flare MT-G. :)
Yes, den kommer att ha sjÀlvlysande material i bezel som 40th modellerna.

Man fÄr importera frÄn Japan. Blir oftast billigare Àn svenska priser.

NĂ„gon som vet ifall bezeln pĂ„ GA-b001 Ă€r designad efter nĂ„got specifik? Gillar den men inte frĂ„n sidan med inbuktningen mot mitten đŸ€·
77D5B628-2820-40C6-8D0F-237D4E001885.jpeg
Det dÀr "nÄgot specifikt" heter girighet:
behöver du byta bezeln sĂ„ mĂ„ste du byta armbandet ocksĂ„ eftersom det Ă€r allt-i-ett = enklare för Casio, dyrare för dig đŸ€Ł

Lovar ett bÀttre pris till er i trÄden. Eller om man har nÄt kul att byta med sÄklart.
Denna mĂ„ste ni pröva! Om jag inte haft den sĂ„ hade jag klippt den. Eller behöver man tvĂ„ đŸ€”

Jag Ă€r likadan, jag tycker heller inte att lĂ€nken passar. Man borde tycka mer om lĂ€nken eftersom den Ă€r ”bĂ€ttre” men ibland Ă€r det enkla det bĂ€sta. Jag körde lĂ€nk ett tag pĂ„ min GW5000 men gick tillbaka till original, det klickade inte riktigt.
Jag Àr pÄ vÀg ditÄt ocksÄ. Kul att nÄgon tÀnker likadant. Jag fastnar inte lika mycket för den som jag trodde. Jag gjorde det först men det har minskat

Tillbaka
Topp