DÄ va ju min bildgissning rÀtt nÀra dÄInte Ulla-Bella
Bella-bot serverade oss asiatisk mat pÄ ett hak hÀr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ va ju min bildgissning rÀtt nÀra dÄInte Ulla-Bella
Bella-bot serverade oss asiatisk mat pÄ ett hak hÀr
En för 12,50, tvÄ för en tiaVÀnta bara tills ni fÄr notan: à ttaà ttaà tta!
En vanlig 5600 eller 5610 square tror jag om man inte ska gÄ pÄ baby g som Àr Ànnu mindre. Dw6900 Àr ju rÀtt smidig ocksÄVilken Àr den minsta g-shocken?
Gshock mini:Vilken Àr den minsta g-shocken?
Kolla Àven g2000, Àldre mindre modell med screwback som dyker upp pÄ Köp & SÀlj/Ebay ibland.Vilken Àr den minsta g-shocken?
Nice!Efter jobbet var jag och G-shock och hÀmtade ut ett paket.
Nej, inte en klocka denna gÄng men en ficklampa!
Tur att det finns manual till lampan, sÄ man inte gör nÄt fel...
Mmmm. SÄ grym med den isblÄ genomskinliga insidan pÄ bandetMan blir ju jÀvligt sugen pÄ den hÀr Isbjörns Rangemans varianten.
GW-9408KJ
Ja, verkligen. Verkar poppis:Mmmm. SÄ grym med den isblÄ genomskinliga insidan pÄ bandet
Jag vill se den nerskruvad innan vi diskuterar prisetSÀtt inte morgonkaffet i halsen men jag har ett förslag @roosterman Skylten mot halva din klocksamling. Skulle sitta fint pÄ din nybyggda ladugÄrd!
Skulle vara kul att se era GWG 2000 Àr osÀker pÄ vilken som ev skulle passa mig i smaken. Finns vÀl 4 stycken versioner. Bomba gÀrna med bilder pÄ era GWG 2k
Hehe kom just pÄ att de kanske inte va nÄn bra ide detta. Man blir ju bara mer sugen
Massa förslag ovan. Kom ihÄg att Àven CasiOaken Àr relativt liten och har för mig att den lanserades som vÀrldens tunnaste G-Shock. SÄ den Àr ju smidig pÄ det viset.Vilken Àr den minsta g-shocken?
TÀnkte ocksÄ pÄ Casioaoken. Inte speciellt mycket större Àn en square och tunnare. GW-6900 Àr hyfsat liten men bra mycket bulkigare Àn bÄda dessa.Massa förslag ovan. Kom ihÄg att Àven CasiOaken Àr relativt liten och har för mig att den lanserades som vÀrldens tunnaste G-Shock. SÄ den Àr ju smidig pÄ det viset.