Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jahopp, dÀr ligger det en lÀnk helt ensam och lÀngtar efter ett nytt hem, det Àr vad jag ser iaf![]()
Jag behövde helt klart lite fÀrg i samlingen. Man blir glad liksom![]()
Ha ha ja, den saknar nÄgra springbars. Funderar bara pÄ vad som kan va ett ok prisJahopp, dÀr ligger det en lÀnk helt ensam och lÀngtar efter ett nytt hem, det Àr vad jag ser iaf![]()
Har du superklena handleder? Minns inte hur mÄnga bitar jag brukar ta bortHa ha ja, den saknar nÄgra springbars. Funderar bara pÄ vad som kan va ett ok pris
Jag har springbars som skulle göra sig vÀldigt bra i den dÀr lÀnken sÄ det Àr lika bra bra att den hamnar hÀr istÀlletHa ha ja, den saknar nÄgra springbars. Funderar bara pÄ vad som kan va ett ok pris
Lika bra att jag lÀgger ner det hÀr med G igen och börjar samla pÄ brattar tror jag. Sjukt mycket enklare att hitta lÀnkar tillJag har springbars som skulle göra sig vÀldigt bra i den dÀr lÀnken sÄ det Àr lika bra bra att den hamnar hÀr istÀllet![]()
DÄ behöver jag nog peta dit en bit till iaf.Det förvÄnade mig faktiskt. Har 18cm. Men fick ta bort
Undrar om inte casio skulle tjÀna pÄ att tillverka och sÀlja fler och billigare. Men kanske skulle tappa mer pÄ att de med lÀnk skulle bli mindre exklusivaLika bra att jag lÀgger ner det hÀr med G igen och börjar samla pÄ brattar tror jag. Sjukt mycket enklare att hitta lÀnkar till![]()
@roosterman Àr det 10 lÀnkbitar frÄn början?DÄ behöver jag nog peta dit en bit till iaf.
Men har för mig om att jag brukar fÄ mer Àn en bit över![]()
Helt stört att en lös lÀnk ska behöva kosta tusen spÀnn, kÀnns skevt men menUndrar om inte casio skulle tjÀna pÄ att tillverka och sÀlja fler och billigare. Men kanske skulle tappa mer pÄ att de med lÀnk skulle bli mindre exklusiva
Har för mig jag tar bort en lÀnk pÄ mina. Ska rÀkna efter maten@roosterman Àr det 10 lÀnkbitar frÄn början?
à hur grov Àr herrn dÄ om man fÄr frÄga?Har för mig jag tar bort en lÀnk pÄ mina. Ska rÀkna efter maten![]()
Beror var pÄ kroppen man mÀter men ca 19cm handledà hur grov Àr herrn dÄ om man fÄr frÄga?![]()
Jag fÄr det till fem bitar bara?Beror var pÄ kroppen man mÀter men ca 19cm handled
HÀr Àr en bild pÄ hur mÄnga lÀnkar jag anvÀnder. Sitter lite illa till
![]()
Vilket sÀkert kan stÀmma, jag har 18,5 ish sÄ behöver nog fyra eller fem raka bitar sÄ att sÀga.Jag fÄr det till fem bitar bara?
Nu kÀnns det jÀkligt nÀra en deal hÀr om bara @Jonte.L kan komma pÄ hur mkt jag ska swishaAv oklar anledning men tror jag har typ tre extra lÀnkbitar till resinlÀnken frÄn Casio (med stift). Hojta till om de behövs sÄ letar jag (gratis sÄklart)![]()
@Glantzen klarar sig med dom lÀnkarna du har löst. Jag har en lÀnk bit mer Àn dig och yttersta microjusteringenHÀnger inte med pÄ hur ni rÀknar. Detta Àr det jag har och det sitter perfekt pÄ 18cm med mikrojusteringen pÄ nÀst innersta av 4 hÄl.
Korrekt! SÄ lite beroende pÄ var man har microjusteringen i spÀnnet sÄ behöver jag nog ocksÄ fem bitar⊠men det löste ju @Jockinho![]()