Utvisaren
Diamant
Skall fiska upp min första G-shock i eftermiddag Àr tanken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skall fiska upp min första G-shock i eftermiddag Àr tanken!
Jag har ett förslag:Inte skulle vÀl jag????
Kan hÀnda att det blir en till nu i veckan.........
Det har vĂ€l blivit lite av en ketchupeffekt hĂ€r va? Var ju inte sĂ„ lĂ€ngesen man skrev âmot 100!â till digInte skulle vĂ€l jag????
Kan hÀnda att det blir en till nu i veckan.........
Livet börjar vid 200 en sĂ„n tisha har @roostermanDet har vĂ€l blivit lite av en ketchupeffekt hĂ€r va? Var ju inte sĂ„ lĂ€ngesen man skrev âmot 100!â till dig
Sjuk ökning
Vilken var det den hÀr gÄngen?? Klocka alltsÄ..Jaha, min annons blev raderad för att det saknas bild pÄ klockan. Nej, den Àr ju kvar i kartongen.
Men ska lÀgga in annonsen igen med en bild frÄn nÀtet. TÀnker att huvudorsaken med bild Àr vÀl att visa klockans skick, vilket inte behövs med en helt ny och ouppackad klocka. Men men sÄ Àr det...
Vilken var det den hÀr gÄngen?? Klocka alltsÄ..
Jag tĂ€nkte ju Ă„ka till Gotland med henne.... Ăr inte det utomlands nog??Jag har ett förslag:
1. SÀlj alla dina Shocks, men behÄll din absoluta favorit pÄ handleden.
2. Bjud @Roosterwife pÄ jordenrunt resa
Mja mjÀ det var ju visserligen ett fint förslag.Jag har ett förslag:
1. SÀlj alla dina Shocks, men behÄll din absoluta favorit pÄ handleden.
2. Bjud @Roosterwife pÄ jordenrunt resa
Ah, till det extra revbenets förlovade land. Hint Ă„ker du off season Ă€r INTE ETT SKIT öppet. Man Ă€r nog mer vĂ€lkommen som ensam kille pĂ„ en swingersklubb Ă€n off seaseon pĂ„ Gotland. Just saying.Jag tĂ€nkte ju Ă„ka till Gotland med henne.... Ăr inte det utomlands nog??
Gotland vintertid Àr riktigt fint oxÄ.Ah, till det extra revbenets förlovade land. Hint Äker du off season Àr INTE ETT SKIT öppet. Man Àr nog mer vÀlkommen som ensam kille pÄ en swingersklubb Àn off seaseon pÄ Gotland.
Men... seriöst alltsĂ„... den Ă€r ju liksom inte NIB om man tar av plasten. Kan man inte lĂ€gga in en bild pĂ„ en annan som illustration? Eller Ă€r de sĂ„ strikta/anala i tolkningen av reglerna? Ăr vĂ€l bara att sĂ€ga att retur Ă€r ok OM klockan skulle vara oacceptabel i förpackningen?Jaha, min annons blev raderad för att det saknas bild pĂ„ klockan. Nej, den Ă€r ju kvar i kartongen. Moderatorn kan vĂ€l messa mig att jag kan lĂ€gga in en bild istĂ€llet för att ta bort annonsen.
Men ska lÀgga in annonsen igen med en bild frÄn nÀtet. TÀnker att huvudorsaken med bild Àr vÀl att visa klockans skick, vilket inte behövs med en helt ny och ouppackad klocka. Men men sÄ Àr det...
Skaplig Bergmanhint.Gotland vintertid Àr riktigt fint oxÄ.
Men visst fasen Àr det extra speciellt med antingen hojen, cabben eller Toppolan sommartid, att glida runt till smultornstÀllena dÀr
Men... seriöst alltsĂ„... den Ă€r ju liksom inte NIB om man tar av plasten. Kan man inte lĂ€gga in en bild pĂ„ en annan som illustration? Eller Ă€r de sĂ„ strikta/anala i tolkningen av reglerna? Ăr vĂ€l bara att sĂ€ga att retur Ă€r ok OM klockan skulle vara oacceptabel i förpackningen?
SÄ, hur sitter den den hÀr gÄngen dÄ?
SÄ, hur sitter den den hÀr gÄngen dÄ?
Grattis och tack (frÄn mitt bankkonto)
Jag tolkar det som att det rÀcker med en lÄnad bild men du kan ju bifoga en egen för sÀkerhets skull.Ja, utgÄr frÄn att en lÄnad bild frÄn nÀtet mÄste rÀcka om det enda syftet hÀr Àr att visa modellen. Men de som Àr ute efter den modellen vet ju redan vilken klocka det Àr. Det Àr dessutom hur enkelt som helst att kopiera beteckningen och googla fram en bild pÄ den.
5) En sÀljes-/bytesannons skall innehÄlla bilder pÄ det aktuella objektet och en beskrivning av vad som sÀljs. Det gÄr Àven anvÀnda bilder pÄ ett likadant objekt som du vill sÀlja eller byta för att pÄvisa hur objektet ser ut. Det ska dock tydligt framgÄ vart bilden/bilderna kommer frÄn.
Inte för att vara nÀsvis, men det var just det, det Àr ju hur enkelt som helst att ta en annan bild istÀllet, om klockan Àr plastad.Ja, utgÄr frÄn att en lÄnad bild frÄn nÀtet mÄste rÀcka om det enda syftet hÀr Àr att visa modellen. Men de som Àr ute efter den modellen vet ju redan vilken klocka det Àr. Det Àr dessutom hur enkelt som helst att kopiera beteckningen och googla fram en bild pÄ den.
Jag tolkar det som att det rÀcker med en lÄnad bild men du kan ju bifoga en egen för sÀkerhets skull.Viktigt - Riktlinjer för annonsering
Vem fÄr/kan annonsera? Företag som bedriver affÀrsverksamhet har en egen avdelning och förvÀntas förutom att följa reglerna nedan Àven följa gÀllande lagstiftning om exempelvis returrÀtt. AllmÀnt 1) Handel med varumÀrkesförfalskningar Àr förbjuden, detta gÀller Àven eftermarknadsdelar som Àr...klocksnack.se
Helt fantastiskt!@umeÄac Fasen va bra att du skickade med lite mutor till @Roosterwife.
Hon tog dom och gick
Tack för en snabb och smidig affÀr
Sen damp det ju ner ytterligare en liten rackare
Kan sÀga att det var damm och inte fÀrgstÀnk som det sÄg ut pÄ Tratten
Eller sĂ„ fĂ„r du fila till denSkulle ju bli ett âSquare-Ă„râ var det tĂ€nkt, men den hĂ€r Ă€r ett problem just nu. Saknar nĂ„gra funktioner, men den har ju verkligen utseendet för sig. Beslut om att behĂ„lla eller sĂ€lja fĂ„r vĂ€l mogna en stund âŠ
Tror du sparar tid och jobb pÄ att öppna kartongen och ta en bild pÄ den aktuella klockan (men kanske inte behöver öppna skyddsplasten), nÀr nÄgon bestÀmt sig kan det vara mycket petigt med vad som gÀller.Ok. Jag kan ju dÄ bifoga en bild av min andra 9400 som jag anvÀnder(köpte 2).
Dumt att man itne slog till men grattis till ett bra köp iaf@umeÄac Fasen va bra att du skickade med lite mutor till @Roosterwife.
Hon tog dom och gick
Tack för en snabb och smidig affÀr
Sen damp det ju ner ytterligare en liten rackare
Kan sÀga att det var damm och inte fÀrgstÀnk som det sÄg ut pÄ Tratten