• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kan inget om prisbilden men dessa var i ropet i trÄden igÄr va?

Japp, den dĂ€r gillar tillĂ„me jag 😂

Svag för guld pĂ„ G-shock men gillar Ă€ven helheten som Frogman G-Shock Titaniumtexten ger. Kanske att det ger symmetri till den knĂ€ppa formen? 😝
Oklart men som sagt, gillarn 👍

Jag skulle nog inte ge mer Ă€n 5300-5500 kr för en beggad men jag har ju gjort sĂ„na dĂ„liga affĂ€rer pĂ„ sistone sĂ„ börjar bli snĂ„l😂

Äntligen fĂ„r man komma med en nybörjare frĂ„ga. Jag har försökt koppla upp min MTG flare B3000med app men hittar den ej i listan pĂ„ appen. Va ska jag göra ? Den ska enligt tillverkaren fungera med just den appen jag har hemladdad
Screenshot_20230207-195115.png

Tack @hepanter för smidig affÀr! Sambon vart fan lyrisk nÀr jag öppna paketet :) Cirkeln Àr sluten som hon sa. Jag Àr född 85. Nintendo klockan jag har spelar melodin frÄn första banan i första supermario spelet som slÀpptes 85. Och nu denna klocka :p blir det owg i mars pÄ denna? :p
20230207_210539.jpg

Senast Àndrad:
Tack @hepaför smidig affÀr! Sambon vart fan lyrisk nÀr jag öppna paketet :) Cirkeln Àr sluten som hon sa. Jag Àr född 85. Nintendo klockan jag har spelar melodin frÄn första banan i första supermario spelet som slÀpptes 85. Och nu denna klocka :p blir det owg i mars pÄ denna? :p
20230207_210539.jpg
Grymt, fasen dĂ„ Ă€r vi födda samma Ă„r ocksĂ„. En grymt fin Ă„rgĂ„ng. Jag föddes med Mario och Nintendo👍

Vad tycker du om lÀnken pÄ Royalen?
HÀrlig fÀrg pÄ 6900an

Japp, verkligen hÀrlig fÀrg!
Nog Àr det ju en budgetlÀnk. Men ÀndÄ bra med tanke pÄ priset. HÄller pÄ att kÀmpa med den, ytterligare en mycket besvÀrlig lÀnk att korta. Repor pÄ baksidan Àr oundvikliga men spelar inte nÄn roll hÀr.
Och har böjt till en gaffel(jag har ÀndÄ fler av Àn jag behöver) eftersom stiftet inte hÄller sÄ bra.
FÄr fortsÀtta imorgon.

20230207_211724.jpg

Senast Àndrad:
Japp, verkligen hÀrlig fÀrg!
Nog Àr det ju en budgetlÀnk. Men ÀndÄ bra med tanke pÄ priset. HÄller pÄ att kÀmpa med den, ytterligare en mycket besvÀrlig lÀnk att korta. Repor pÄ baksidan Àr oundvikliga men spelar inte nÄn roll hÀr.
Och har böjt till en gaffel(jag ÀndÄ har fler av Àn jag behöver) eftersom stiftet inte hÄller sÄ bra.
FÄr fortsÀtta imorgon.

20230207_211724.jpg
Kul att se den fÀrdig sen. Bra idé med gaffeln.

Senast Àndrad:
Tack @hepanter för smidig affÀr! Sambon vart fan lyrisk nÀr jag öppna paketet :) Cirkeln Àr sluten som hon sa. Jag Àr född 85. Nintendo klockan jag har spelar melodin frÄn första banan i första supermario spelet som slÀpptes 85. Och nu denna klocka :p blir det owg i mars pÄ denna? :p
20230207_210539.jpg

Grymt, fasen dĂ„ Ă€r vi födda samma Ă„r ocksĂ„. En grymt fin Ă„rgĂ„ng. Jag föddes med Mario och Nintendo👍
Vi behöver inte diskutera friskheten med detta... Men men😁 Nintendo Ă€r det iaf😉
IMG_20230207_212804.jpg
IMG_20230207_212954.jpg
IMG_20230207_213057.jpg

Kul att se den fÀrdig sen. Bra idé med gaffeln.

Vet inte varför designen Àr gjord sÄ att det Àr praktiskt taget omöjligt att avkorta utan att göra fysisk Äverkan pÄ ytan. Gaffelpinnen hÄller men Àr istÀllet lite för stor för hÄlet. Med resultat att det lossnar metallspÄn nÀr jag försöker trycka ut den hophÄllande delen. Vilka riskerar att repa framsidan av lÀnken nÀr den ligger pÄ underlaget. SÄ jag mÄste fösa bort det eftersom.
Eller: Àr det mÄntro gÀnglim i denna lÀnk?

Vet inte varför designen Àr gjord sÄ att det Àr praktiskt taget omöjligt att avkorta utan att göra fysisk Äverkan pÄ ytan. Gaffelpinnen hÄller men Àr istÀllet lite för stor för hÄlet. Med resultat att det lossnar metallspÄn nÀr jag försöker trycka ut den hophÄllande delen. Vilka riskerar att repa framsidan av lÀnken nÀr den ligger pÄ underlaget. SÄ jag mÄste fösa bort det eftersom.
Eller: Àr det mÄntro gÀnglim i denna lÀnk?
Verkar bökigt. Avskyr att byta/Àndra lÀnkar mm. Tacka vet jag armband med quick release. VÀntar pÄ armband till min

Tillbaka
Topp