• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Praktisk med en G-shock som Àr mindre som kan gÄ under skjortÀrmen. :)

IMG_1995.JPG

MÄste vara maseratti-klockan som driver upp vÀrdet hÀr..
804063FB-7758-4075-85D0-551FEA0D7B17.jpeg
Vem fasen vill inte ha en Maserati :D (fast bilen dÄ iofs)
SlĂ„r man ut priset pĂ„ bara G-shockerna sĂ„ Ă€r ju 428kr st helt ok. Och dĂ„ fĂ„r man Maseratiklockan och dom andra pĂ„ köpet 😁
Tror det Àr svÄrt att sÀlja hela "samlingar" sÄ. Ligger ju en pÄ Tratten som har legat lÀÀÀÀnge nu. Har försökt fÄ loss en av dom i den annonsen, men han vÀgrar..
Dom borde fĂ„ mer totalt om dom splittat upp istĂ€llet.đŸ€”

Vem fasen vill inte ha en Maserati :D (fast bilen dÄ iofs)
SlĂ„r man ut priset pĂ„ bara G-shockerna sĂ„ Ă€r ju 428kr st helt ok. Och dĂ„ fĂ„r man Maseratiklockan och dom andra pĂ„ köpet 😁
Tror det Àr svÄrt att sÀlja hela "samlingar" sÄ. Ligger ju en pÄ Tratten som har legat lÀÀÀÀnge nu. Har försökt fÄ loss en av dom i den annonsen, men han vÀgrar..
Dom borde fĂ„ mer totalt om dom splittat upp istĂ€llet.đŸ€”
Helt ok pris men inte fantastiskt billigt. Ett par stycken i samlingen Àr schyssta.

Till alla som vill ha en grym stÄlsquare eller en fin semistÄlis borde slÄ till
Negativa displayer pÄ Gmw Àr grymt bra o ska inte jÀmföras med billigare fyrkanters displayer

Ja! Men typiskt att de snyggaste Àr sÄ obekvÀma. MÄste fÄ upp tjockleken pÄ min handled om det ens Àr möjligt ^^

Jag tror man öka handledsmÄttet genom underarmstrÀning speciellt vridövningar.
Men det Àr nog dock vÀldigt mÄttligt. Man fÄr leva med den genetik man Àr född med...
Men du Àr ju uppenbarligen atletisk sÄ du kanske redan har ökat handledsmÄttet.

Ja! Men typiskt att de snyggaste Àr sÄ obekvÀma. MÄste fÄ upp tjockleken pÄ min handled om det ens Àr möjligt ^^
Har samma tankar , men kĂ€nns svĂ„rt. KrĂ€vdes 10 kg viktuppgĂ„ng för att fĂ„ 1+cm extra pĂ„ handleden. Vill man nu bygga kvalitet och man högst kan bygga 0,5 till 1 kg muskler per Ă„r kommer de ju ta en evighet att fĂ„ grövre armar 😂

Jag tror man öka handledsmÄttet genom underarmstrÀning speciellt vridövningar.
Men det Àr nog dock vÀldigt mÄttligt. Man fÄr leva med den genetik man Àr född med...
Men du Àr ju uppenbarligen atletisk sÄ du kanske redan har ökat handledsmÄttet.

NÀ, mina handleder Àr lika tunna som de var innan jag började trÀna. Tror det mest Àr senor i handleden men senor ska ju ocksÄ bli tjocka av trÀning. Kanske sÄna dÀr handstÀrkar-grippers kan hjÀlpa?

Har samma tankar , men kĂ€nns svĂ„rt. KrĂ€vdes 10 kg viktuppgĂ„ng för att fĂ„ 1+cm extra pĂ„ handleden. Vill man nu bygga kvalitet och man högst kan bygga 0,5 till 1 kg muskler per Ă„r kommer de ju ta en evighet att fĂ„ grövre armar 😂

Son of a G, du ökade 1cm i ren omkrets utan pump osv?

Kör mina GWG pĂ„ 15.6 cm handled. Tycker den sitter helt ok..😀

Ja, det kan ju Àven vara sÄ att handledens form pÄverkar bÀrbarheten. Jag har platta handleder och större klockor sitter obra. Men King sitter jÀkligt skönt vilket Àr mÀrkligt.

NÀ, mina handleder Àr lika tunna som de var innan jag började trÀna. Tror det mest Àr senor i handleden men senor ska ju ocksÄ bli tjocka av trÀning. Kanske sÄna dÀr handstÀrkar-grippers kan hjÀlpa?

Son of a G, du ökade 1cm i ren omkrets utan pump osv?

Ja, det kan ju Àven vara sÄ att handledens form pÄverkar bÀrbarheten. Jag har platta handleder och större klockor sitter obra. Men King sitter jÀkligt skönt vilket Àr mÀrkligt.
Jag hade 16 cm nÀr jag vÀgde 65 kg minns jag nu har jag 17 cm pÄ 75 kg morgonvikt. NÀr man trÀnar blir dom ju automatiskt större för stunden

Till alla som vill ha en grym stÄlsquare eller en fin semistÄlis borde slÄ till
Negativa displayer pÄ Gmw Àr grymt bra o ska inte jÀmföras med billigare fyrkanters displayer

. :rolleyes::cool:

Jo jag tror grippers kan hjÀlpa för nÀr man ökar styrkan sÄ blir senorna ocksÄ grövre. Men den mÀrkbara förgrövningen av handleden blir inte lika stor som musklerna kan öka i volym.

Tillbaka
Topp