Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vem fasen vill inte ha en MaseratiMÄste vara maseratti-klockan som driver upp vÀrdet hÀr..
![]()
Helt ok pris men inte fantastiskt billigt. Ett par stycken i samlingen Àr schyssta.Vem fasen vill inte ha en Maserati(fast bilen dÄ iofs)
SlÄr man ut priset pÄ bara G-shockerna sÄ Àr ju 428kr st helt ok. Och dÄ fÄr man Maseratiklockan och dom andra pÄ köpet
Tror det Àr svÄrt att sÀlja hela "samlingar" sÄ. Ligger ju en pÄ Tratten som har legat lÀÀÀÀnge nu. Har försökt fÄ loss en av dom i den annonsen, men han vÀgrar..
Dom borde fÄ mer totalt om dom splittat upp istÀllet.![]()
Den dÀr Àr jÀkligt bra!Mudmaster, ocksÄ rÀtt obekvÀm. Börjar bli för bekvÀm av mig. Men sÄ Àr det att Äldras lol.
![]()
Det Àr rÀtt! Bara pÄ dom jÀklarnaVar vÀÀÀÀÀldigt lÀnge sedan denna satt pÄ men idag fick den följa med pÄ jobb o fÄnga bus.
Den dÀr Àr jÀkligt bra!
Ja! Men typiskt att de snyggaste Àr sÄ obekvÀma. MÄste fÄ upp tjockleken pÄ min handled om det ens Àr möjligt ^^
Har samma tankar , men kÀnns svÄrt. KrÀvdes 10 kg viktuppgÄng för att fÄ 1+cm extra pÄ handleden. Vill man nu bygga kvalitet och man högst kan bygga 0,5 till 1 kg muskler per Är kommer de ju ta en evighet att fÄ grövre armarJa! Men typiskt att de snyggaste Àr sÄ obekvÀma. MÄste fÄ upp tjockleken pÄ min handled om det ens Àr möjligt ^^
Kör mina GWG pÄ 15.6 cm handled. Tycker den sitter helt ok..Ja! Men typiskt att de snyggaste Àr sÄ obekvÀma. MÄste fÄ upp tjockleken pÄ min handled om det ens Àr möjligt ^^
Jag tror man öka handledsmÄttet genom underarmstrÀning speciellt vridövningar.
Men det Àr nog dock vÀldigt mÄttligt. Man fÄr leva med den genetik man Àr född med...
Men du Àr ju uppenbarligen atletisk sÄ du kanske redan har ökat handledsmÄttet.
Har samma tankar , men kÀnns svÄrt. KrÀvdes 10 kg viktuppgÄng för att fÄ 1+cm extra pÄ handleden. Vill man nu bygga kvalitet och man högst kan bygga 0,5 till 1 kg muskler per Är kommer de ju ta en evighet att fÄ grövre armar![]()
Kör mina GWG pÄ 15.6 cm handled. Tycker den sitter helt ok..![]()
Jag hade 16 cm nÀr jag vÀgde 65 kg minns jag nu har jag 17 cm pÄ 75 kg morgonvikt. NÀr man trÀnar blir dom ju automatiskt större för stundenNÀ, mina handleder Àr lika tunna som de var innan jag började trÀna. Tror det mest Àr senor i handleden men senor ska ju ocksÄ bli tjocka av trÀning. Kanske sÄna dÀr handstÀrkar-grippers kan hjÀlpa?
Son of a G, du ökade 1cm i ren omkrets utan pump osv?
Ja, det kan ju Àven vara sÄ att handledens form pÄverkar bÀrbarheten. Jag har platta handleder och större klockor sitter obra. Men King sitter jÀkligt skönt vilket Àr mÀrkligt.
âŠ.Till alla som vill ha en grym stĂ„lsquare eller en fin semistĂ„lis borde slĂ„ till
Negativa displayer pÄ Gmw Àr grymt bra o ska inte jÀmföras med billigare fyrkanters displayer
Avslutad - 2 stycken G-Shock squares GMW
TÀnkte sÀlja 2 av mina GMW squares, bÄda kommer fullset och i mycket bra skick. Först ut en GMW-B5000EH-1 (Haze) 40th Anniversary. Pris 5,5k Sà LD Den andra Àr en semistÄlis GMW-B5000-1 Pris 3kklocksnack.se
SÄÄÄ jÀkla lÀcker med dom röda digitalerna"Pappa, du kan fÄ tillbaks den". Okej dÄMÀrkligt att nÄt man tyckt varit fult blir sÄ fint. Grundligt rengjord in Ä utsida (det behövdes
) och redo att rockas!
AW-591SC-7A , bÀrs som en normal 40a typ.
![]()
![]()
Tycker ocksÄ det gifter sig bra och poppar gött med vit inramning. Mer röda displayer Ät folket?SÄÄÄ jÀkla lÀcker med dom röda digitalerna![]()
Jag hade 16 cm nÀr jag vÀgde 65 kg minns jag nu har jag 17 cm pÄ 75 kg morgonvikt. NÀr man trÀnar blir dom ju automatiskt större för stunden
NÀ, mina handleder Àr lika tunna som de var innan jag började trÀna. Tror det mest Àr senor i handleden men senor ska ju ocksÄ bli tjocka av trÀning. Kanske sÄna dÀr handstÀrkar-grippers kan hjÀlpa?