Ah- enkelt. Ăt mycket protein och klĂ€ dig i en dykardrĂ€ktĂ h en husdoktor!
Hur fÄr man tjockare handleder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah- enkelt. Ăt mycket protein och klĂ€ dig i en dykardrĂ€ktĂ h en husdoktor!
GĂ„ upp 10 kilo i viktĂ h en husdoktor!
Jaha, det var den omkretsen du menade vid senaste besöketAh- enkelt. Ăt mycket protein och klĂ€ dig i en dykardrĂ€ktVoila sĂ„ ökar du omkretsen med 3cm
![]()
Grymt snygg den dĂ€r fĂ„r du sĂ€lja till bondenĂr det MTG som hypas idag?!
Det finns mÄnga vÀldigt fina men detta Àr min favorit!
MTG-B1000TJ
![]()
![]()
![]()
![]()
Bönderna dÀr jag bor köper upp mark.. det Àr mycket roligare med G-ShocksGrymt snygg den dÀr fÄr du sÀlja till bonden![]()
Ja jag har sÄlt mark och skog istÀlletBönderna dÀr jag bor köper upp mark.. det Àr mycket roligare med G-Shocks![]()
Ge ett budAtt OWGa med den hĂ€r vore ju nĂ€stan som att fuska. Ăr lite sugen pĂ„ den dĂ€r gula som @Nicke75 har, snacka om utmaning att matcha klĂ€der till den i en mĂ„nad
![]()
Har ingen extra tyvÀrr..Ooops, blev visst fel variant ÀndÄ trots jag trodde jag hade hyfsad koll
NÄvÀl, nÄn som har en matt vit bezel 5600-ish och kan tÀnka sig byta mot denna för 5610 m.fl? Denna Àr lÀtt beggad, bullbars och grejer som synes
![]()
MacGyver-lösning med etiketter frÄn tuschpennor istÀllet för tejp.Ett paket(kuvert) lÄg och vÀntade i brevlÄdan efter jobbet![]()
I lÄg det en DW-5800, blir kvÀllens projekt att snygga till och försöka fÄ igÄng![]()
![]()
Hehe, det var inte riktigt meningen att efterapa din sköning. FÄ la skylla pÄ att du har bra smak helt enkeltHar ingen extra tyvÀrr..
![]()
Haha jaha det ser jag nuMacGyver-lösning med etiketter frÄn tuschpennor istÀllet för tejp.![]()
SÄ har jag fÄtt ihop till 2 fulla boxar med G-shock!
Har funderat lite över hur jag ska sortera dem. Det naturliga Àr vÀl att placera klockor av samma serie bredvid varandra. Eller ska man placera dem efter fÀrg? Har försökt sortera efter fÀrg i samma serie. NÄvÀl, hÀr Àr dem. Inte de bÀsta bilderna men hÄll till godo.
![]()
![]()
MÀktig samling! Jag har sett att du gÄr och smÄköper ofta och mÄnga bÀckar smÄ. Trodde inte att din samling hade vÀxt sÄ fort!
Vad Àr det för kul modell nÀst lÀngst ut till vÀnster pÄ den nedre raden?SÄ har jag fÄtt ihop till 2 fulla boxar med G-shock!
Har funderat lite över hur jag ska sortera dem. Det naturliga Àr vÀl att placera klockor av samma serie bredvid varandra. Eller ska man placera dem efter fÀrg? Har försökt sortera efter fÀrg i samma serie. NÄvÀl, hÀr Àr dem. Inte de bÀsta bilderna men hÄll till godo.
![]()
![]()
Vad Àr det för kul modell nÀst lÀngst ut till vÀnster pÄ den nedre raden?Det kanske bara Àr en synvilla men displayen ser ut att ha en orangeaktig ton?
Ja precis. Jag antar att det Àr en vanlig negativ display men den ser nÀstan fÀrgad ut.FÄ se nu; menar du den vita med negativ display pÄ nedre raden i övre bilden?
Ja precis. Jag antar att det Àr en vanlig negativ display men den ser nÀstan fÀrgad ut.