• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mycket bra! 😍
5155BEE7-C302-4F17-83F2-638FF3592660.jpeg
SĂ„ de var dĂ€r den hamna, grattis den Ă€r riktigt bra 👍

Det har ju varit nĂ„gra inlĂ€gg pĂ„ temat hostmedicin i trĂ„den. Hemma hos oss har besvĂ€rlig hosta/förkylning nu drabbat frugan. Hon anser att det hĂ€r Ă€r den enda medicin som fungerar 
 och ja, hon kommer frĂ„n Finland 😀
Jag Àr osÀker pÄ om den hjÀlper, men hon tycker i alla fall det Àr lite roligare att vara sjuk nu 

E7E3DA6A-9696-4314-8FD7-07FACAE9B13C.jpeg
Finnar botar vÀl det mesta med vodka, bastu och tjÀra? Om inte det hjÀlper sÄ Àr det illa stÀllt.

Hittade visst en avi i lÄdan idag.
PXL_20230209_162718921.jpg PXL_20230209_162953003.jpg
NÀmen Àr det en vÀldigt skitig gulfman.
PXL_20230209_170531316.jpg

SÄdÀr ja, en snabb tvÀtt och instÀllning. Riktigt trevlig denna, lite slitage pÄ bandet men de kan man leva med. Kanske blir en OWG kandidat detta.
Snyggt! Ser ut att vara i bĂ€ttre skick Ă€n vad den sĂ„g ut att vara pĂ„ bilderna pĂ„ tratten 😀 HĂ€rligt mörk blĂ„ fĂ€rg ocksĂ„!

Jag rÄkade komma Ät köpknappen nÀr jag var inne pÄ ebay under morgonen, sÄ det ser ut att dyka upp en till klocka om nÄgra dagar. Vi fÄr ser vilken det blir i mars...

Det rör sig om en GA-800, som jag köper för andra gÄngen.

Hur Àr reglerna nu, det Àr tillÄtet att Àga fler Àn en g-shock, eller?

Tillbaka
Topp