Blir det titanmars?Fortfarande, dammig, titantisdag. HÄller tummarna för att jag hinner till postombudet senare ikvÀll för att hÀmta mina tvÄ inkommande G-shocks. I sÄ fall sÀkrar jag titanonsdag kryddad med GPS
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blir det titanmars?Fortfarande, dammig, titantisdag. HÄller tummarna för att jag hinner till postombudet senare ikvÀll för att hÀmta mina tvÄ inkommande G-shocks. I sÄ fall sÀkrar jag titanonsdag kryddad med GPS
![]()
Det blir alltmöjligtmarsBlir det titanmars?
Det blir alltmöjligtmars. Var med för tvÄ Är sedan och det höll helt pÄ att ta kÄl pÄ mitt klockintresse. Har inte anvÀnt min OWG-klocka (GW-5000) sedan dess.
VÀlj inte din MRG eller Kingen i sÄ fall. TrÄksuben Àr kanske bÀsta valet?Farligt med andra ord. Ens favorit kan bli en som ratas efter owg3.
VÀlj inte din MRG eller Kingen i sÄ fall. TrÄksuben Àr kanske bÀsta valet?
Wild and crazy!
SĂ„ dĂ€r ja, vilken kvartett! Ălskar den röda!
Ăr den dĂ€r Ă€kta mĂ„ste det vara veckans kap!Ett tips frĂ„n marketplace. (Inte jag som sĂ€ljer)![]()
Du som vann den din jevel! = DTrodde aldrig att jag skulle fÄ ihop hela Crazy Color setet, speciellt i detta skick.
MÄste dock rengöra klockan som kom in idag. (blÄa)
![]()
SlĂ„r nĂ€stan den jag köpte pĂ„ Tradera igĂ„r..Ăr den dĂ€r Ă€kta mĂ„ste det vara veckans kap!
Men bara nÀstan? Grattis i s f, Big Time!SlÄr nÀstan den jag köpte pÄ Tradera igÄr..![]()
Trodde aldrig att jag skulle fÄ ihop hela Crazy Color setet, speciellt i detta skick.
MÄste dock rengöra klockan som kom in idag. (blÄa)
![]()
Jo marketplace Àr bÀttre men min var helt okej ocksÄMen bara nÀstan? Grattis i s f, Big Time!
@hepanter
Jag Àr uppriktigt orolig för dig! Ska du genomlida en hel mÄnad Casio F91W!?
Det Àr ju livsfarligt! Akta dig! Du kan ju dö av tristess!
![]()
@hepanter
Jag Àr uppriktigt orolig för dig! Ska du genomlida en hel mÄnad Casio F91W!?
Det Àr ju livsfarligt! Akta dig! Du kan ju dö av tristess!
![]()
Röstar pÄ den blÄSkynda pÄ, det saknas 3 röster!
Tack. Vet dock inte om det rĂ€knas som vintage, men dem Ă€r frĂ„n 2009.Sköna fĂ€rger! Ăr det vintage?
Sorry om du var med och bjöd. Var tvungen att ha den.Du som vann den din jevel! = D
Sorry om du var med och bjöd. Var tvungen att ha den.![]()
Behöver en G-Shock Detox@hepanter var det dÀr genomtÀnkt, ska du hÄlla dig frÄn denna trÄden en hel mÄnad?![]()