• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DSC_2307.JPG
DSC_2284.JPG

StĂ€mmer bra det😂 suttit pĂ„ mĂ„nga dagar nu. MĂ„ste erkĂ€nnas att de kan fasen inte finnas en bĂ€ttre klocka för samma pris. G-Shock bild för OT
DSC_2311.JPG
F91 med Bundband, det ser man inte varje dag minsann! :pompus:

Sorry brothers of G.... Den nĂ€rmaste mĂ„naden sviker jag Er! Efter mycket vĂ„nda Ă€r besutet fattat, jag Ă€r med i OWG March och jag bĂ€r en Certina.... đŸ€’ Trots att @roosterman erbjöd mig flera frĂ€na G-shocks att lĂ„na den nĂ€rmaste mĂ„naden sĂ„ landar det i att jag kör med Schweiziskt! 🏕
Valet stod mellan Certinan och en G som jag trodde jag skulle bli en perfekt OWG watch, min GBD-200... Hade jag inte bytt till mig den dÀr DSn hÀromveckan som jag fortfarande har lite smekmÄnad med sÄ hade jag kört den blÄa G-shocken men jag tror inte att jag kan va utan den dÀr stÄlklockan en hel mÄnad.... SÄ svag Àr jag!
Jag fÄr njuta av lite G-shock ikvÀll för imorgon gÀller nÄgot helt annat! :banghead:
20230228_202005.jpg

Senast Àndrad:
Sorry brothers of G.... Den nĂ€rmaste mĂ„naden sviker jag Er! Efter mycket vĂ„nda Ă€r besutet fattat, jag Ă€r med i OWG March och jag bĂ€r en Certina.... đŸ€’ Trots att @roosterman erbjöd mig flera frĂ€na G-shocks att lĂ„na den nĂ€rmaste mĂ„naden sĂ„ landar det i att jag kör med Schweiziskt! 🏕
Valet stod mellan Certinan och en G som jag trodde jag skulle bli en perfekt OWG watch, min GBD-200... Hade jag inte bytt till mig den dÀr DSn hÀromveckan som jag fortfarande har lite smekmÄnad med sÄ hade jag kört den blÄa G-shocken men jag tror inte att jag kan va utan den dÀr stÄlklockan en hel mÄnad.... SÄ svag Àr jag!
Jag fÄr njuta av lite G-shock ikvÀll för imorgon gÀller nÄgot helt annat! :banghead:
20230228_202005.jpg

Svikare! NÀ, skojar bara. Variation förnöjer.
Förresten, jag har nu slumpÀssigt valt klocka med hjÀlp av min fru.
Det blev den svarta kungen :)

SÄ nu ska man dras med denna en hel mÄnad. NÄja, det Àr ju en stark kandidat till "om jag bara kunde Àga en enda klocka" sÄ det ska nog gÄ bra.
OWG mars kan ju ocksÄ kallas leken "lÄtsas vara en vanlig svensson".

20230301_080234.jpg
Svensson vet jag knappt, kollar man pĂ„ mitt jobb sĂ„ Ă€r det lĂ„ngt ifrĂ„n hĂ€lften som bĂ€r klocka och av de som gör det Ă€r 99% smartklockor đŸ€·â€â™‚ïž

Tillbaka
Topp