Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra val att börja medGod dag! Börjat dagen med Rangeman![]()
Det Àr ju bara dag 4Halloj alla gshockare mitt uppe i owgmars med min F91 sÄ reflekterar man Trodde aldrig denna dagen skulle komma men dessa kommer jag slÀppa frÄn min samling...![]()
F91 gÄr nog till Ätervinningen i aprilDet Àr ju bara dag 4![]()
HÀlsa tillbaka sÄ gott!Tjenare alla G-Shockers!
Fick ett meddelande av @Daion av den trÄkigare sorten. Han kommer att ta en timeout pÄ obestÀmd tid dÄ livet Àr extremt tufft för honom just nu.
Han ville att jag skulle hÀlsa till just er och tacka för allt roligt och galet som hÀnder i den bÀsta trÄden pÄ klocksnack. Jag och Àven mÄnga av er tror hoppas att han dyker upp i trÄden igen vad det lider. Och dÄ gÀrna visar upp sin gedigna samling av G-Shocks.
Allt gott hÀlsar @Daion genom Ploprof
![]()
6600 re-issue slÀppet kommer nÀrmare för varje dag.Pickupen Àr lastad och redo för dagens utmaningar
![]()
Kan bara hÄlla medDet Àr nÄt visst med snödroppar
![]()