• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Pickupen Ă€r lastad och redo för dagens utmaningar đŸ€˜
0DC49AAB-D378-4373-8A3E-93282E726E3B.jpeg

Innan ja köper nytt paket Ä har en maaaassa liggandes, Àr det nÄgon som har nÄgra bandsprintar, gÀrna snabb öppnande.
18mm lĂ„ng, 1,8mm tjock liggandes? Behöver egentligen 2 eller 4st men kĂ€nner att de Ă€r dumt Ă„ köpa ett paket av 24st nĂ€r ja bara behöver till 1 eller 2 par sĂ„dan 😅

Tjenare alla G-Shockers!
Fick ett meddelande av @Daion av den trÄkigare sorten. Han kommer att ta en timeout pÄ obestÀmd tid dÄ livet Àr extremt tufft för honom just nu.
Han ville att jag skulle hÀlsa till just er och tacka för allt roligt och galet som hÀnder i den bÀsta trÄden pÄ klocksnack. Jag och Àven mÄnga av er tror hoppas att han dyker upp i trÄden igen vad det lider. Och dÄ gÀrna visar upp sin gedigna samling av G-Shocks.

Allt gott hÀlsar @Daion genom Ploprof

F3A28F57-346A-4F79-ACA2-D8B50B997B7F.jpeg

Tjenare alla G-Shockers!
Fick ett meddelande av @Daion av den trÄkigare sorten. Han kommer att ta en timeout pÄ obestÀmd tid dÄ livet Àr extremt tufft för honom just nu.
Han ville att jag skulle hÀlsa till just er och tacka för allt roligt och galet som hÀnder i den bÀsta trÄden pÄ klocksnack. Jag och Àven mÄnga av er tror hoppas att han dyker upp i trÄden igen vad det lider. Och dÄ gÀrna visar upp sin gedigna samling av G-Shocks.

Allt gott hÀlsar @Daion genom Ploprof

F3A28F57-346A-4F79-ACA2-D8B50B997B7F.jpeg
HÀlsa tillbaka sÄ gott!

Har nu börjat fundera pĂ„ vilken klocka jag ska belöna mig sjĂ€lv med i april. Ska jag kanske passa in det sĂ„ att jag redan har den klockan 1 april? đŸ€”
En till G-shock eller nÄn annan klocka? Eller sÄ kanske jag inte behöver nöja mig med EN?
Kanske 1 ny klocka per OWG-vecka...😎

Bilagor

• 20230304_145354.jpg
    20230304_145354.jpg
    639.7 KB · Visningar: 1
Goeftemidda pĂ„ Er.... Jag trodde jag anmĂ€lt mig till OWG march i Ă„r men jag bommade lite tror jag đŸ€Ł... Skitsamma... det viktigaste Ă€r att "Din stora dag" fick lite spons och att jag faktiskt tĂ€nker hĂ„lla mig till mitt klockval som det var tĂ€nkt (Ă€ven det inte Ă€r en G-shock)! đŸ€Ż
Kanske Ă€r det lika bra detta, slipper ju tĂ€nka pĂ„ att jag inte "fĂ„r" byta klocka och bara tanken fĂ„r en att svettas 😰! Av naturliga skĂ€l hĂ„ller jag lĂ„g profil hĂ€r den nĂ€rmaste tiden, sĂ„ hĂ„ll i och hĂ„ll ut nu, ni One Watch Guys and Girls!
Den ratade kvartetten hĂ€lsar... 👋
20230304_151437.jpg

Tillbaka
Topp