• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter en hÄrd arbetsdag som bl.a inkluderat stÀdning av 40 toaletter sÄ Àr det skönt att bara vara hemma. Fredagsmiddag bestÄr av smörstekta grytbitar med broccoli och grÀddfil.
Önskar alla en trevlig helg!

20230303_181746.jpg

Hur mĂ„r ni i G-shock trĂ„den dĂ„? Jag Ă€r inne pĂ„ dag 3 i Owgmarch. Summerar med att det Ă€r som ett dĂ„ligt toalettbesök. Bara 28 dagar kvar... đŸ€
20230303_181317.jpg

Är ju imponerad av ditt klockval till OwgM, sjĂ€lv valde jag lite lĂ€ttare klocka Ă€ven om det idag var lite Bregott kladdigt efter en snilleblixt.

20230303_161305.jpg

20230303_161357.jpg

För att hÄlla sig till trÄden sÄ kommer en reprisbild pÄ min samling i en hög.

20230228_094247.jpg

Är ju imponerad av ditt klockval till OwgM, sjĂ€lv valde jag lite lĂ€ttare klocka Ă€ven om det idag var lite Bregott kladdigt efter en snilleblixt.

20230303_161305.jpg

20230303_161357.jpg

För att hÄlla sig till trÄden sÄ kommer en reprisbild pÄ min samling i en hög.

20230228_094247.jpg
Jag sjĂ€lv kĂ€nner mig inte lika imponerad 😄 privat funkar den absolut, men I jobbet..fiii fan :p

Sitter och tittar pÄ lite klockvideor. Och Äterigen hann tanken komma till mig att ta pÄ nÄn finare klocka.
Men nĂ€ just det: det Ă€r ju OWG mars. Är inte mĂ„naden över snart? Öhhh...nej inte riktigt, den har ju precis börjat...đŸ„Ž

20230303_202708.jpg
Fast med den dĂ€r sĂ„ Ă€r utmaningen plĂ€ttlĂ€tt ;) bĂ€sta modellen ju đŸ€Œ

HallÄ i trÄden!
Smugit omkring hĂ€r ett tag men aldrig postat tidigare, ni har verkligen öppnat en helt ny vĂ€rld för mig! (pĂ„ gott och ont 😉)

Ska bestÀlla min första klocka pÄ Är och sjÀlvklart blir det en G.

Spanat lite pÄ GA-100-1A1ER nÄgon som har nÄgot att sÀga om den?
Tar gÀrna emot andra tips ocksÄ sjÀlvklart!

HallÄ i trÄden!
Smugit omkring hĂ€r ett tag men aldrig postat tidigare, ni har verkligen öppnat en helt ny vĂ€rld för mig! (pĂ„ gott och ont 😉)

Hej och vÀlkommen hit!

GA-100 Àr den mest sÄlda G-Shocken om jag inte minns fel. Konstigt nog Àr den ganska ovanlig hÀr i trÄden. Jag har Àgt en, det var faktiskt min första G-Shock. Riktigt bra och bekvÀm klocka, finns i olika varianter om du skulle tröttna pÄ den vanliga svarta.

HallÄ i trÄden!

Köpte min första GA-100 för inte alls lÀnge sen. Trevlig G pÄ alla sÀtt och vis. "Stor" modell, vÀldigt basic funktionsmÀssigt. En av fÄ modeller som inte har ljud nÀr man trycker knapparna.
Trodde det var fel pĂ„ min men sĂ„ var icke fallet🙂

Tillbaka
Topp