Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr inte hemma, men fĂ„r bli en dubbel sĂ„ lĂ€nge (ursĂ€kta osynkBild pĂ„ trippeln?
Minns dom dagarna. Hade en sÄdan runda ett tag förrEfter en hÄrd arbetsdag som bl.a inkluderat stÀdning av 40 toaletter sÄ Àr det skönt att bara vara hemma. Fredagsmiddag bestÄr av smörstekta grytbitar med broccoli och grÀddfil.
Ănskar alla en trevlig helg!
![]()
Det dĂ€r ser hĂ„rt utĂr inte hemma, men fĂ„r bli en dubbel sĂ„ lĂ€nge (ursĂ€kta osynk)
![]()
Hur mÄr ni i G-shock trÄden dÄ? Jag Àr inne pÄ dag 3 i Owgmarch. Summerar med att det Àr som ett dÄligt toalettbesök. Bara 28 dagar kvar...![]()
![]()
Jag sjĂ€lv kĂ€nner mig inte lika imponeradĂr ju imponerad av ditt klockval till OwgM, sjĂ€lv valde jag lite lĂ€ttare klocka Ă€ven om det idag var lite Bregott kladdigt efter en snilleblixt.
![]()
![]()
För att hÄlla sig till trÄden sÄ kommer en reprisbild pÄ min samling i en hög.
![]()
Tack.Cool camo frog. Hur ser den ut pÄ handleden?
Fast med den dÀr sÄ Àr utmaningen plÀttlÀttSitter och tittar pÄ lite klockvideor. Och Äterigen hann tanken komma till mig att ta pÄ nÄn finare klocka.
Men nĂ€ just det: det Ă€r ju OWG mars. Ăr inte mĂ„naden över snart? Ăhhh...nej inte riktigt, den har ju precis börjat...
![]()
Gammal bild juTack.
Riktigt bra faktiskt
![]()
Fast med den dÀr sÄ Àr utmaningen plÀttlÀttbÀsta modellen ju
![]()
Gammal bild ju![]()
Bara en??AlltsÄ: hÀrdar man ut en hel mÄnad med samma klocka sÄ förtjÀnar man vÀl en ny klocka i samlingen eller hur?![]()
Jag har redan börjat tÀnka likadantAlltsÄ: hÀrdar man ut en hel mÄnad med samma klocka sÄ förtjÀnar man vÀl en ny klocka i samlingen eller hur?![]()
En Nintendo64 armbandsklocka??Jag har redan börjat tÀnka likadantEn modell jag tÀnkt pÄ vÀldigt lÀnge som förmodligen ska inhandlas
Dock ingen G-shock
![]()
Hej och vÀlkommen hit!HallÄ i trÄden!
Smugit omkring hÀr ett tag men aldrig postat tidigare, ni har verkligen öppnat en helt ny vÀrld för mig! (pÄ gott och ont)
Ska bestÀlla min första klocka pÄ Är och sjÀlvklart blir det en G.
Spanat lite pÄ GA-100-1A1ER nÄgon som har nÄgot att sÀga om den?
Tar gÀrna emot andra tips ocksÄ sjÀlvklart!
Köpte min första GA-100 för inte alls lÀnge sen. Trevlig G pÄ alla sÀtt och vis. "Stor" modell, vÀldigt basic funktionsmÀssigt. En av fÄ modeller som inte har ljud nÀr man trycker knapparna.HallÄ i trÄden!
Smugit omkring hÀr ett tag men aldrig postat tidigare, ni har verkligen öppnat en helt ny vÀrld för mig! (pÄ gott och ont)
Ska bestÀlla min första klocka pÄ Är och sjÀlvklart blir det en G.
Spanat lite pÄ GA-100-1A1ER nÄgon som har nÄgot att sÀga om den?
Tar gÀrna emot andra tips ocksÄ sjÀlvklart!