Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Möjligen en MR-G?Glad midsommar pÄ er everyhopa!
Grodhopp och smörgÄsbord krÀver bÄde tÄlighet och elegans, sÄ vad passar bÀttre Àn DW-5040?
Möjligen en MR-G?
Eller kan hÀnda att den Àr lite i tyngsta laget för grodhopp?
Riktigt lÀcker den dÀr, hade gÀrna haft en likadan sjÀlvGlad midsommar!
33km mountainbike just avklarad. För lÄngt uppehÄll kan konstateras... men nu Àr jag pÄ G igen
Midsommarstassen pÄ. Tunn skjorta blir bra.
LÀtt klocka blir Ànnu bÀttre
BadsÀker.
Nu ska jag bara laga ett hÄl pÄ strumpan ocksÄ
HĂ€rligt. Ălskar RhodosFredag och jag körde andra passet jag betalt för pĂ„ Myoxygen i Rhodos stad.
Började med bakÄtgÄng pÄ löpband 16min.
Sedan flera olika övningar bl a. ett par ryggövningar.
Och kan ju inte annat Àn att beundra utsikten nÀr jag Àr dÀr. Denna gÄng en norsk superkryssare.
Kolla förresten strax före/nedanför kryssaren sÄ ser ni som ett vitt strÀck i vattnet. Det Àr en simmare.
Efter nÀstan tvÄ timmar pÄ gymmet sÄ beger jag mig tillbaka och passar pÄ att gÄ igenom gamla stan i den +30 gradiga vÀrmen.
Svettig och i behov av vÀtska passerar jag en av de otaliga restaurangerna och blir tillfrÄgad om jag vill ha en öl. Ja va fasen skulle ju inte sitta fel alls tÀnker jag. Jag sÀger att jag vill ha en kall öl och en grekisk. DÄ fÄr jag frÄgan om jag vill ha en liten eller stor. FrÄgar dÄ hur stor den stora Àr och fÄr svaret: 2 liter! Den lilla Àr 0,7 liter och det fÄr ju rÀcka till att börja med...
SÄ hÀr sitter jag en stund. Livet Àr skönt nÀr man har semester och en god kall. Och förstÄs en G-shock runt handleden!
O shit! Har du höjt Toyan?PÄ span med Peggy.
"Bara" 3tum, men det gör skillnadO shit! Har du höjt Toyan?
Fick du nÄn eller lyckades de smita allesammans?Och lite svenskt wildlife.
Nej nej, jag Àr bara ute o kollar, lÄter andra jaga. Men just nu betar dom istort sett bara sÄ nu fÄr dom vara ifred.Fick du nÄn eller lyckades de smita allesammans?
DÀr skulle man ha haft bössan med sig...Och lite svenskt wildlife.