• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PXL_20230622_093809650-02.jpeg

Har precis bytt frÄn 35 till 40. Ingen hÀr hemma verkar bry sig eller ens försöka förstÄ hur viktigt det hÀr Àr. Kom hit för lite support och inser att jag har valt helt fel! Blir nog tvungen att byta igen.
44855294-4C9E-419D-9824-85448F11F544.jpeg
Som natt och dag juh... antingen ska man ju matcha Rött och blÄtt eller Gult och blÄtt. FörstÄr helt och hÄllet.

I morgon Àr det Midsommarafton, dÄ firar jag och min fru Helena att vi varit gifta i 41 Är. Gissar att det Àr svÄrslaget hÀr i trÄden?
Tog en bild idag med en jubilar till, GShocken som firar 40 Ă„r. Och ni ser rĂ€tt, Helena har en liten Snorkfröken pĂ„ nageln. Mumintemat har hon haft sedan barnbarnen konstaterade att ”Farmor/Mormor pratar precis som Mumintrollen” (hon kommer förstĂ„s frĂ„n Finland). Hon har en Mumintatuering ocksĂ„, den fick hon i födelsedagspresent för ett antal Ă„r sedan.
Och nu vill jag önska er alla i trÄden en riktigt trevlig Midsommar, tack för att ni ofta förgyller min dag!

IMG_2676.jpeg
IMG_2682.jpeg

I morgon Àr det Midsommarafton, dÄ firar jag och min fru Helena att vi varit gifta i 41 Är. Gissar att det Àr svÄrslaget hÀr i trÄden?
Tog en bild idag med en jubilar till, GShocken som firar 40 Ă„r. Och ni ser rĂ€tt, Helena har en liten Snorkfröken pĂ„ nageln. Mumintemat har hon haft sedan barnbarnen konstaterade att ”Farmor/Mormor pratar precis som Mumintrollen” (hon kommer förstĂ„s frĂ„n Finland). Hon har en Mumintatuering ocksĂ„, den fick hon i födelsedagspresent för ett antal Ă„r sedan.
Och nu vill jag önska er alla i trÄden en riktigt trevlig Midsommar, tack för att ni ofta förgyller min dag!

IMG_2676.jpeg
IMG_2682.jpeg

Amazing! Ett stort grattis!

IMG_2676.jpeg
IMG_2682.jpeg
En riktig keeper, stort grattis min vĂ€n. Ingen bakar godare fikabröd Ă€n Helena, hĂ€lsa sĂ„ mycket och ha en fin dag! â˜ș

Tillbaka
Topp