Ja Àr det gult och ligger pÄ Tradera Àr oddsen inte sÄ höga att jag Àr med och hugger rejÀltJasÄ, dÀr hamnade den![]()
![Grinning face with sweat :sweat_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja Àr det gult och ligger pÄ Tradera Àr oddsen inte sÄ höga att jag Àr med och hugger rejÀltJasÄ, dÀr hamnade den![]()
Fratellowatches tittar pÄ nya GW-9500 Mudman.
![]()
Hands-On With The Completely Redesigned Casio G-Shock Mudman Range
â Jorg reviews the redesigned G-Shock Mudman â Three new models with a new look and newly constructed cases â Check them out! âwww.fratellowatches.com
![]()
Mmh, jag Àr fortsatt skeptiskLite trist att han var nöjd med precis allt.Ingen som helst kritik.
Samma hÀr. Kommer inte riktigt överens med utseendet.Mmh, jag Àr fortsatt skeptisk![]()
Jag gillarn!Fratellowatches tittar pÄ nya GW-9500 Mudman.
![]()
â Jorg reviews the redesigned G-Shock Mudman â Three new models with a new look and newly constructed cases â Check them out! âwww.fratellowatches.com
![]()
Vad har jag missat nu nÀr jag vart ute o Äkt SamanthaFox-bil????????????Okej grabbar.. vem vare? Vem vare som köpte Mudmastern?!
![]()
Denna som blev sÄld pÄ sju minuter medan jag lÀste godnattsagaVad har jag missat nu nÀr jag vart ute o Äkt SamanthaFox-bil????????????![]()
Ahhhh, sÄg den nu, en TLC juDenna som blev sÄld pÄ sju minuter medan jag lÀste godnattsaga
![]()
Mm, vÀrd ungefÀr 3-4 gÄnger mer Àn annonsenAhhhh, sÄg den nu, en TLC ju![]()
Och sÄldes för hÀlften av vad dom begÀr för "vanliga" GG-1000Mm, vÀrd ungefÀr 3-4 gÄnger mer Àn annonsen![]()
Bara nÀstan en G-shock, men jag "gillar" prissÀttningen... En ny kostar typ hÀlften
![]()
Denna som blev sÄld pÄ sju minuter medan jag lÀste godnattsaga
![]()
Var ocksÄ rÀdd för det sÄ jag la nÄgra minuter pÄ att googla bilder innan jag skrev till sÀljaren.Trodde den va fejk
(Pga dÄlig bild, inget annat ska tillÀggas)
Var ocksÄ rÀdd för det sÄ jag la nÄgra minuter pÄ att googla bilder innan jag skrev till sÀljaren.
Tur man redan har tvÄ andra GG-1000 och blÄtt band vid behov/lustTycker iof att standardmodellerna Àr finare men priset var ju vÀldigt bra![]()
Riktigt bra dÀrTrevlig duo som anlÀnde idag
![]()
Jag gillar den förutom ökenlandskapet i det nedre vÀnstra hörnet. Man fÄr kanske stÀlla in 24h visning och inte se sÄ mycket pÄ klockan mellan 0:00-9:59. Men ska denna modell ersÀtta Rangeman? Den verkar ju ha exakt samma funktioner som RM.Fratellowatches tittar pÄ nya GW-9500 Mudman.
![]()
![]()