• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±

Screenshot_2023-07-10-18-41-54-614_com.android.chrome.jpg
đŸ€źđŸ€Ł
 
@ekke vad heter den g-shocken du pratade sÄ gott om pÄ gtg? Tror det var i sammanhang med den mest optimala eller kÀnda g-shocken. Fyrkantig kanske?
 
@ekke vad heter den g-shocken du pratade sÄ gott om pÄ gtg? Tror det var i sammanhang med den mest optimala eller kÀnda g-shocken. Fyrkantig kanske?
Tror jag kallade den fyrkanternas fyrkant och sa att om man ska ha EN G-Shock Àr det denna:


FörjĂ€vla fin (trots att den egentligen Ă€r vĂ€ldigt trĂ„kig med mina mĂ„tt mĂ€tt), man gör liksom aldrig fel nĂ€r vĂ€ljer den â˜ș.
 
Tror jag kallade den fyrkanternas fyrkant och sa att om man ska ha EN G-Shock Àr det denna:


FörjĂ€vla fin (trots att den egentligen Ă€r vĂ€ldigt trĂ„kig med mina mĂ„tt mĂ€tt), man gör liksom aldrig fel nĂ€r vĂ€ljer den â˜ș.
Haha precis, fyrkanternas fyrkant. Vi pratade Àven om en den vanligaste modellen, var nÄgot med 5400? Och i sÄ fall vad Àr skillnaden mellan ovan och den mest vanliga modellen. HÄller nÀmligen pÄ att övertala en bekant till mig att skaffa en. Han gillade dock inte min.

Mycket text och lite bilder. HĂ€r kommer en arkivbild.
IMG_4241.jpeg
 
Senast Àndrad:
Haha precis, fyrkanternas fyrkant. Vi pratade Àven om en den vanligaste modellen, var nÄgot med 5400? Och i sÄ fall vad Àr skillnaden mellan ovan och den mest vanliga modellen. HÄller nÀmligen pÄ att övertala en bekant till mig att skaffa en. Han gillade dock inte min.

Mycket test och lite bilder. Har kommer en arkivbild.
IMG_4241.jpeg
Kolla pÄ GW-M5610U.
Billig, med solladdning och radiosync. Samma som GW-5000 fast utan screwback 👍
 
Haha precis, fyrkanternas fyrkant. Vi pratade Àven om en den vanligaste modellen, var nÄgot med 5400? Och i sÄ fall vad Àr skillnaden mellan ovan och den mest vanliga modellen. HÄller nÀmligen pÄ att övertala en bekant till mig att skaffa en. Han gillade dock inte min.

Mycket test och lite bilder. Har kommer en arkivbild.
IMG_4241.jpeg
Den riktigt billiga fyrkanten med ofantligt mÄnga fÀrgval heter DW-5600.
Men som @roosterman nĂ€mner hĂ€r ovan sĂ„ har GW-5610M lite fler funktioner om man vill ha det â˜ș.
Ska tillÀggas att Àven bandet pÄ GW-5000U Àr en rejÀl uppgradering frÄn GW-5610M och DW-5600.
 
Kolla pÄ GW-M5610U.
Billig, med solladdning och radiosync. Samma som GW-5000 fast utan screwback 👍

Den riktigt billiga fyrkanten med ofantligt mÄnga fÀrgval heter DW-5600.
Men som @roosterman nĂ€mner hĂ€r ovan sĂ„ har GW-5610M lite fler funktioner om man vill ha det â˜ș.
Ska tillÀggas att Àven bandet pÄ GW-5000U Àr en rejÀl uppgradering frÄn GW-5610M och DW-5600.
Åh tack för hjĂ€lpen 😍 Ska försöka övertala honom med nĂ„gon av dessa. Kanske jag sjĂ€lv ocksĂ„ klĂ€mmer en

 
Tillbaka
Topp