Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul liten give-a-away lixomHardcore fan![]()
Amc Gremlin. Fanns med flera motoralternativ men toppades av en 5liters v8.
![]()
Jag Àr inte nÄn bilfantast, men helt ute och cyklade var jag tydligen inte. Designen Àr... speciell.Finns viss risk att just den röda hade nÄgot större motor Àn 5liter@Rotwang
Finns Àven i campingutförande
![]()
Tror jag kallade den fyrkanternas fyrkant och sa att om man ska ha EN G-Shock Àr det denna:@ekke vad heter den g-shocken du pratade sÄ gott om pÄ gtg? Tror det var i sammanhang med den mest optimala eller kÀnda g-shocken. Fyrkantig kanske?
Den dÀr nosenGod morgon!
Mulen dag idag. Hade hoppats pÄ en lÄngtur med cykeln idag, men knappast om det regnar. à terstÄr att se.
![]()
InlÀgg nr. 2000:
Time to fly
![]()
Haha precis, fyrkanternas fyrkant. Vi pratade Àven om en den vanligaste modellen, var nÄgot med 5400? Och i sÄ fall vad Àr skillnaden mellan ovan och den mest vanliga modellen. HÄller nÀmligen pÄ att övertala en bekant till mig att skaffa en. Han gillade dock inte min.Tror jag kallade den fyrkanternas fyrkant och sa att om man ska ha EN G-Shock Àr det denna:
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
FörjÀvla fin (trots att den egentligen Àr vÀldigt trÄkig med mina mÄtt mÀtt), man gör liksom aldrig fel nÀr vÀljer den.
Kolla pÄ GW-M5610U.Haha precis, fyrkanternas fyrkant. Vi pratade Àven om en den vanligaste modellen, var nÄgot med 5400? Och i sÄ fall vad Àr skillnaden mellan ovan och den mest vanliga modellen. HÄller nÀmligen pÄ att övertala en bekant till mig att skaffa en. Han gillade dock inte min.
Mycket test och lite bilder. Har kommer en arkivbild.
![]()
Har frogman kompass den med ?Free-Range Man.![]()
TvÄ av grodorna harHar frogman kompass den med ?
Vilken schysst sida, den tackar man för !TvÄ av grodorna har
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Den riktigt billiga fyrkanten med ofantligt mÄnga fÀrgval heter DW-5600.Haha precis, fyrkanternas fyrkant. Vi pratade Àven om en den vanligaste modellen, var nÄgot med 5400? Och i sÄ fall vad Àr skillnaden mellan ovan och den mest vanliga modellen. HÄller nÀmligen pÄ att övertala en bekant till mig att skaffa en. Han gillade dock inte min.
Mycket test och lite bilder. Har kommer en arkivbild.
![]()
BibelnVilken schysst sida, den tackar man för !![]()
Kolla pÄ GW-M5610U.
Billig, med solladdning och radiosync. Samma som GW-5000 fast utan screwback![]()
à h tack för hjÀlpenDen riktigt billiga fyrkanten med ofantligt mÄnga fÀrgval heter DW-5600.
Men som @roosterman nÀmner hÀr ovan sÄ har GW-5610M lite fler funktioner om man vill ha det.
Ska tillÀggas att Àven bandet pÄ GW-5000U Àr en rejÀl uppgradering frÄn GW-5610M och DW-5600.