• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter nÀstan en vecka med tokmycket jobb och inga(!) klockbyten kÀndes det som det var dags. Det Àr ju fredag trots allt.

Det fÄr blir en dubbelpost idag, först med veckans trygghet: Bruce and shoes:
IMG_3153.jpeg


Det fick bli en MRG Àven idag, men en lite mer diskret sÄdan.
IMG_3218.jpeg
 
NÄgon som har bÄde Rangeman och mudmaster GGB100, Àr dom verkligen lika stora (sÄ nÀr som pÄ en millimeter)?
 
NÄgon som har bÄde Rangeman och mudmaster GGB100, Àr dom verkligen lika stora (sÄ nÀr som pÄ en millimeter)?
Skulle nog sÀga att GG-B100 kÀnns lite mer "bullig" jÀmfört med Rangeman.
Men vĂ€ldigt bekvĂ€m den oxĂ„đŸ‘
SĂ„ det Ă€r vara att testa en om tillfĂ€lle ges😁
Kul att se dig igen min lilla jordgubbspaj😀
IMG_20230714_172529.jpg

IMG_20230714_172607.jpg
 
Skulle nog sÀga att GG-B100 kÀnns lite mer "bullig" jÀmfört med Rangeman.
Men vĂ€ldigt bekvĂ€m den oxĂ„đŸ‘
SĂ„ det Ă€r vara att testa en om tillfĂ€lle ges😁
Kul att se dig igen min lilla jordgubbspaj😀
IMG_20230714_172529.jpg

IMG_20230714_172607.jpg
Jag instĂ€mmer đŸ‘đŸ»đŸ™‚
Rangeman kĂ€nns nĂ„got nĂ€ttare, men GG-B100 sitter skönt Ă€ven pĂ„ min tunna handled pga de vĂ€lvda kuddarna i övergĂ„ng boett / band đŸ‘đŸ»
IMG_1867.jpeg
IMG_9866.jpeg
 
Skulle nog sÀga att GG-B100 kÀnns lite mer "bullig" jÀmfört med Rangeman.
Men vĂ€ldigt bekvĂ€m den oxĂ„đŸ‘
SĂ„ det Ă€r vara att testa en om tillfĂ€lle ges😁
Kul att se dig igen min lilla jordgubbspaj😀
IMG_20230714_172529.jpg

IMG_20230714_172607.jpg
Tack för jÀmförelsen.
Det samma (du e ju iof ”alltid” hĂ€r inne) jag har inte helt slĂ€ppt vanliga klockor och G-shock Ă€ven om jag mestadels nĂ€r min Apple Watch. Vet jag att jag behöver nĂ„got tĂ„ligare sĂ„ Ă€r det alltid G som Ă„ker pĂ„ đŸ‘đŸŒ
 
Mina tvĂ„ dagliga beaters (röd och svart jubileums Frogman) saknar en tredje musketör. Fastnat för tvĂ„ modeller som Ă€r förvĂ„nansvĂ€rt samma prismĂ€ssigt men inte i funktion. Ville höra er mening. 😊Frogmanmodellen Ă€r ju förhĂ„llandevis mycket klocka för pengarna, gjord i Japan, tough solar, multiband 6 mm. Gravitymastern Ă€r batteridriven, gjord i Thailand och Ă€r enligt mĂ„nga, inte lika vĂ€l sammansatt som 🐾. Den Ă€r kanske mer ett samlarobjekt? Grodan verkar ju mer rejĂ€l.
IMG_6893.jpeg
IMG_7092.jpeg
IMG_7094.jpeg
 
Mina tvĂ„ dagliga beaters (röd och svart jubileums Frogman) saknar en tredje musketör. Fastnat för tvĂ„ modeller som Ă€r förvĂ„nansvĂ€rt samma prismĂ€ssigt men inte i funktion. Ville höra er mening. 😊Frogmanmodellen Ă€r ju förhĂ„llandevis mycket klocka för pengarna, gjord i Japan, tough solar, multiband 6 mm. Gravitymastern Ă€r batteridriven, gjord i Thailand och Ă€r enligt mĂ„nga, inte lika vĂ€l sammansatt som 🐾. Den Ă€r kanske mer ett samlarobjekt? Grodan verkar ju mer rejĂ€l.
IMG_6893.jpeg
IMG_7092.jpeg
IMG_7094.jpeg
Gravitymastern Àr oxÄ sjukt cool
 
Mina tvĂ„ dagliga beaters (röd och svart jubileums Frogman) saknar en tredje musketör. Fastnat för tvĂ„ modeller som Ă€r förvĂ„nansvĂ€rt samma prismĂ€ssigt men inte i funktion. Ville höra er mening. 😊Frogmanmodellen Ă€r ju förhĂ„llandevis mycket klocka för pengarna, gjord i Japan, tough solar, multiband 6 mm. Gravitymastern Ă€r batteridriven, gjord i Thailand och Ă€r enligt mĂ„nga, inte lika vĂ€l sammansatt som 🐾. Den Ă€r kanske mer ett samlarobjekt? Grodan verkar ju mer rejĂ€l.
IMG_6893.jpeg
IMG_7092.jpeg
IMG_7094.jpeg
Tycker att RAF Ă€r roligare Ă€n vanlig GWF1000. Har inte du precis bestĂ€llt en D1000 🐾?
PXL_20221103_134041388-02-01.jpeg
 
Tillbaka
Topp