God fredagsmorgon. HjÀrte-röd i dag
![Heart suit :hearts: â„ïž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2665.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀll in allt via appen istÀllet. Mycket enklare Àn att göra det i klockan.Justerar data i min Squad DW-H5600.
Och upptÀcker först att det inte gÄr att backa i födelseÄr. Men om jag fortsÀtter att stÀlla in födelseÄr till framtiden sÄ uppfattar klockan det dock som fel och det "nollstÀlls" dÄ till 1992/1/1.
LÀngre tillbaka gÄr inte. Har provat att spara pÄ alltfrÄn 2026 till 2050 men den stÀlls dÄ in pÄ samma 1992/1/1.
Blir det samma för dig @dd_mange ?
![]()
StÀll in allt via appen istÀllet. Mycket enklare Àn att göra det i klockan.
Gör det. I klockan kan man bara blÀddra framÄt och inte bakÄt. Riktigt jobbigt.Har inte laddat ned den Àn men kanske gör det.
Justerar data i min Squad DW-H5600.
Och upptÀcker först att det inte gÄr att backa i födelseÄr. Men om jag fortsÀtter att stÀlla in födelseÄr till framtiden sÄ uppfattar klockan det dock som fel och det "nollstÀlls" dÄ till 1992/1/1.
LÀngre tillbaka gÄr inte. Har provat att spara pÄ alltfrÄn 2026 till 2050 men den stÀlls dÄ in pÄ samma 1992/1/1.
Blir det samma för dig @dd_mange ?
![]()
Gör det. I klockan kan man bara blÀddra framÄt och inte bakÄt. Riktigt jobbigt.
HÄller med. VÀldigt bökigt att göra allt i klockan. Testade för skojs skull nu. Den ger sig vid 2099, sen slÄr den om till 1900. SÄ det gÄr ju om man absolut vill att blÀddra sig tillbaka, till glada 80 talet. t.ex, om man vill![]()
![]()
Haha, coolt att heta Rangeman ÀndÄ, kunde jag leva med helt klart. Men kommer inte godkÀnnas, det Àr stenhÄrda regler om man ska ta ett helt nytt efternamn. trademarks, utlÀndska namn, företagsnamn osv osv godtas ej. Kan vara sÄ löjligt att det lÄter likt ett redan befintligt namn. NÀstan hopplöst att hitta pÄ ett helt nytt.GW-9400 i tempererad inomhusmiljö.
Om det finns ngn stabil fullblodsentusiast dÀrute (@roosterman ?); en snabb slagning pÄ Skatteverkets hemsida under fliken Folkbokföring ger vid handen att 0 personer i Sverige heter Rangeman i efternamn. Inte ngn Mudman, Frogman eller Riseman heller för den delen, men det Àr ju pÄ ngt sÀtt mer förstÄeligt.
![]()
Ska din grymma guldis fÄ vandra vidare?Behöver rotera lite i lÄdan sÄ dessa ska ut, intressant? Dra ett PM
![]()
![]()
Ja tyvÀrr! Har köpt annat sÄ det fÄr bli sÄ⊠men den tar mest emot att sÀlja om det Àr till nÄgon tröstSka din grymma guldis fÄ vandra vidare?![]()
Ja tyvÀrr! Har köpt annat sÄ det fÄr bli sÄ⊠men den tar mest emot att sÀlja om det Àr till nÄgon tröst
Du borde köpa den!