FortsÀtter leka runt lite, orange kanske kan vara nÄt? PÄ rÀtt modell i alla fall!
Tycker det blev snyggt, behöver inte Àndra pÄ nÄt. Fina kontraster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FortsÀtter leka runt lite, orange kanske kan vara nÄt? PÄ rÀtt modell i alla fall!
SĂ„Ă„Ă„ jĂ€kla FRĂĂĂN!!Inte lika tuff som vissa andra med mcâŠ
Men jÀkligt kul ÀndÄ! Moppe-G pÄ
Det dÀr Àr min absoluta favorit nÀr det gÀller displayer. I rÀtt ljus Àr den (enligt KS termer) helt magisk.FortsÀtter leka runt lite, orange kanske kan vara nÄt? PÄ rÀtt modell i alla fall!
Hade du offrat en svart höna, ritat pentagram pÄ vÀggen och rabblat Ave Maria baklÀnges???HjÀlpte inte att stÄ i ett elskÄp, misslyckat försök denna ggn.
Fint exemplar .God morgon everyhopa.
Rise and shine
(Eller var det Riseman? )
MÀrkligt hur 9300 inte Àr sÄld Àn20% pÄ samtliga klockor i nedanstÄende annons med vÀrdekoden "MB6 witchcraft"
Thread 'GA-B001 + Retro G-Shocks + Mudman' https://klocksnack.se/threads/ga-b001-retro-g-shocks-mudman.180062/
Ja den satt lÄngt inne och nÄgon gjorde en bra dealMÀrkligt hur 9300 inte Àr sÄld Àn
En tillfixad GW-9200-1 som fÄtt grÄa klÀderFint exemplar .
Den ser sÄ matt ut, Àr det för att det Àr en GW?
Eller Àr det en smokey grey bezel?
Jag har testat den gröna negativa i butiken:NÄgon som testat nya Mudman?
Tog pÄ min groda, men sen kom ja pÄ att de inte var fredag sÄ fick byta igen men förstÄr va du menar, nÀr den vÀl synkar sÄ kÀnns allt liiiite bÀttreFortfarande Frogman
Stor och hög, men kul. PÄ morgonen synkar den sjÀlv mot telefonen nÀr den kommer i nÀrheten, om den inte gjort det redan under natten med hjÀlp av radiosignalen. Man blir bortskÀmd med att alltid ha exakt tid