Fick ni liv i den dÀr stackaren pÄ golvet, eller var det kört? Och vad tyckte rÀddningstjÀnsten om den orangea?SÄg att det lÄg en G-9000 Mudman för 700 pistoleros pÄ Blocket
Liten smidig med Dual illuminator dessutom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick ni liv i den dÀr stackaren pÄ golvet, eller var det kört? Och vad tyckte rÀddningstjÀnsten om den orangea?SÄg att det lÄg en G-9000 Mudman för 700 pistoleros pÄ Blocket
Ăr det ett bra pris för den modellen?SĂ„g att det lĂ„g en G-9000 Mudman för 700 pistoleros pĂ„ Blocket
Fullkomligt kört Han var dööööödFick ni liv i den dÀr stackaren pÄ golvet, eller var det kört? Och vad tyckte rÀddningstjÀnsten om den orangea?
I mitt tycke, helt ok pris.Ăr det ett bra pris för den modellen?
Jag har den oxÄ. Tycker den Àr grym dÄ jag gillar lite mindre storlek.Det finns nÄn hÀr som har en sÄdan men minns inte vem.
Den Àr snygg!
Den lilla inverterade displayen Àr dock inte sÄ lÀttavlÀst. Iaf inte för en gubbe som mig. Blir nÀstan som en analog Gshock.Jag har en sÄdan, eller rÀttare sagt, sonen fick den i julklapp eftersom det verkar vara den enda G-Shock han gillar. Behaglig storlek, men lite för liten enligt min smak. Den Àr vÀldigt lÀttavlÀst eftersom index Àr fasetterade och reflekterar ljus vÀldigt bra. Grish som grabben sa.
Hmm, kanske blir ett köp.I mitt tycke, helt ok pris.
SÄg att den behöver en tvÀtt och nya batteri dock, men det Àr ju halva nöjet
Gud förbannat!Fullkomligt kört Han var döööööd
Ăhhh, ingen av dom fattade vilken högst matchande pjĂ€s jag körde idag
SÄg att det lÄg en G-9000 Mudman för 700 pistoleros pÄ Blocket
Lutar ev Ät en oak (igen), annan analog eller kanske nÄgon square i metall. Inte superbrÄttom fÄr se vad som dyker upp
9000 Àr cool, Àgt nÄgra. Gillar dock @Magnus (Sthlm) mod bÀst den Àr go