Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vill inte tÀnka pÄ hur baksidalÄrdag kÀnns. HÀr Àr det ett traditionellt benpass, 5/3/1 vecka 2.Japp och har funkat kanon har Calle Lundqvist npc super heavy bodybuilder som hjÀlper mig.
Har grym ÄterhÀmtning pÄ alla pass och ligger mycket skadeförbyggande i schemat
Sen spelar utförande stor roll
1 sekund upp
2 sekunder isometriskt (squeese)
3 sekunder excentriskt (negativt)
1 sekund paus i botten
Sen Àven strech under load pÄ varje muskelgrupp, har aldrig haft sÄn bra ÄterhÀmtning som nu
Lite G-Shock för OT
Passa dig sÄ du inte sugs in i det svarta hÄlet!NÀr man vill ha lÀsbarhet lÄg ja dÄ vÀljer man kingen
Godmorgon, "sÄg" en groda i sin rÀtta miljö i morse Àr det fredag sÄ Àr det
Det som Àr skönt med detta upplÀgg Àr att man inte blir helt mosad i hela benen utan bara halva benen.Vill inte tÀnka pÄ hur baksidalÄrdag kÀnns. HÀr Àr det ett traditionellt benpass, 5/3/1 vecka 2.
tack sÄ mycket, den Àr lite av min favorit. KÀnde att det Àr ju fredag och dÄ mÄste man ha pÄ sig sin groda ocksÄ ^^Fina bilder! Och trevlig froggie, har ju ingen groda lÀngre och Ängrar jag inte tog G-shock pÄ mig idag
Men den Àr sÄ cool.NÀr man vill ha lÀsbarhet lÄg ja dÄ vÀljer man kingen
G-bond
Ett nytt zuluband till fÀltklockan kom med posten igÄr
Vad liten den ser ut. Ăr den lika stor som en square?Dagens första klockbyte
Menar du att du inte har nĂ„gon G-9000 Mudman i din samling??Vad liten den ser ut. Ăr den lika stor som en square?
Vad liten den ser ut. Ăr den lika stor som en square?
Vet inte varför men jag har ingen g9000 i min samling.Menar du att du inte har nÄgon G-9000 Mudman i din samling??
DÄ vet du vad som gÀllerVet inte varför men jag har ingen g9000 i min samling.
Allt bonden anvÀnder trendar'ere we go again:
Trevlig helg, gott folk!
Klockrent som vanligt Har varit mycket nytt och kul i trÄden denna vecka!'ere we go again:
Trevlig helg, gott folk!
Fredagens höjdpunkt'ere we go again:
Trevlig helg, gott folk!