Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker ja du gör helt rÀtt iSluttramsat, stannar. Andra gÄngen jag Àger denna ref och den gör mig glad. Det Àr vÀl det som Àr grejen med denna. Tack till er som hörde av er med olika förslag.
Tror sÄ jag ocksÄ. Kom till insikt att om den nu rÄkar hamna hos nÄgon som faktiskt behÄller den lÄng tid sÄ blir det jobbigt om jag blir sugen igen. Finns vÀl vad jag vet bara denna och @Nygren exemplar pÄ KS. Ska jag dÄ köpa nytt eller begagnat utanför KS blir det mÄnga tusenlappar mer Àn den sÄlts för hÀr. Den stannarTycker ja du gör helt rÀtt i
Tack för svarDet finns originalband att köpa (frÄn halvstÄlisarna) men tyvÀrr finns inte bezel. Inte ens tredjepart verkar det som.
NÄgot av ett litet mysterium för mig.
Helt rÀtt!Sluttramsat, stannar. Andra gÄngen jag Àger denna ref och den gör mig glad. Det Àr vÀl det som Àr grejen med denna. Tack till er som hörde av er med olika förslag.
Mycket bra beslut! Jag tycker att den Àr grym. Inte alls sÄ pigg IRL som det ibland kan verka pÄ bildTror sÄ jag ocksÄ. Kom till insikt att om den nu rÄkar hamna hos nÄgon som faktiskt behÄller den lÄng tid sÄ blir det jobbigt om jag blir sugen igen. Finna vÀl vad jag vet bara denna och @Nygren exemplar pÄ KS. Ska jag dÄ köpa nytt eller begagnat utanför KS blir det mÄnga tusenlappar mer Àn den sÄlts för hÀr. Den stannar
Har börjat kasta lystna blickar mot den . Klarar den sig pÄ solen, eller mÄste du ladda titt som tÀtt?Var lite skeptisk i början, men nÀr den har ordagrant alla bra funktioner som kan erbjudas, samt materialet den Àr gjort i och kÀnslan av robust, gillar ja den mer och mer rekomenderas starkt om du har/fÄr möjligheten!
Jag anvÀnder inte GPS sÄ mycket (inte alls faktiskt ) och dÄ behövs den aldrig laddas, men anvÀnder du GPS sÄ kommer den behöva laddas beroende pÄ hur mycket du anvÀnder GPSn.Har börjat kasta lystna blickar mot den . Klarar den sig pÄ solen, eller mÄste du ladda titt som tÀtt?
@spammerstakeahike Mora, GWG-1000 och spÀntad ved.
Utematlagning över öppen eld i skogen denna hĂ€rliga utehelg đ
Det svÄraste var att hitta 7 lika lÄnga/stora alligatorer med samma mönster för att fÄ ut tillrÀckligt med tapet av dom.Tapetsere veggene med alligatorreimer? Blir ikke det veldig kostbart?
NÄgon har gÄtt loss pÄ kolfiberlooken
Nu med annons pÄ K&S, vi hörs pÄ PMHeads up pÄ den hÀr, inte lika billig som den senaste som gick hÀr pÄ K&S men inte sÄÄÄ lÄngt ifrÄn!
Tack †Inspireras av dina bilder.RÀtta takter! Har du batonerat med Moran?
En vacker dag kommer jag posta fina bilder liknande dina
TyvÀrr Àr det lite knepigt att hitta stÀllen man fÄr göra upp eld i.
SuverÀn! As per usual...
Trevlig helg!
Ăr det @hepanter 's som slank ur nĂ€ven pĂ„ honom? Fin klocka!
Trevlig helg!