• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sluttramsat, 🌈 stannar. Andra gĂ„ngen jag Ă€ger denna ref och den gör mig glad. Det Ă€r vĂ€l det som Ă€r grejen med denna. Tack till er som hörde av er med olika förslag.
20230916_150058-01.jpeg
20230916_150459-01.jpeg

Tycker ja du gör helt rĂ€tt i 👌
Tror sĂ„ jag ocksĂ„. Kom till insikt att om den nu rĂ„kar hamna hos nĂ„gon som faktiskt behĂ„ller den lĂ„ng tid sĂ„ blir det jobbigt om jag blir sugen igen. Finns vĂ€l vad jag vet bara denna och @Nygren exemplar pĂ„ KS. Ska jag dĂ„ köpa nytt eller begagnat utanför KS blir det mĂ„nga tusenlappar mer Ă€n den sĂ„lts för hĂ€r. Den stannar 🌈

Senast Àndrad:
Det finns originalband att köpa (frÄn halvstÄlisarna) men tyvÀrr finns inte bezel. Inte ens tredjepart verkar det som.
NĂ„got av ett litet mysterium för mig. 😅
Tack för svar 🙏
DÄ Àr det dÀrför jag inte hittar ngt.
Lite mĂ€rkligt ja att inte ens finns frĂ„n tredje part. KĂ€nns som om att det kunde varit trevligt att klĂ€ om Ă€ven stĂ„lisar 😊

Tror sĂ„ jag ocksĂ„. Kom till insikt att om den nu rĂ„kar hamna hos nĂ„gon som faktiskt behĂ„ller den lĂ„ng tid sĂ„ blir det jobbigt om jag blir sugen igen. Finna vĂ€l vad jag vet bara denna och @Nygren exemplar pĂ„ KS. Ska jag dĂ„ köpa nytt eller begagnat utanför KS blir det mĂ„nga tusenlappar mer Ă€n den sĂ„lts för hĂ€r. Den stannar 🌈
Mycket bra beslut! Jag tycker att den Àr grym. Inte alls sÄ pigg IRL som det ibland kan verka pÄ bild

Kör mer nedtonat idag 😊

IMG_6122.jpeg

Har börjat kasta lystna blickar mot den 😊. Klarar den sig pĂ„ solen, eller mĂ„ste du ladda titt som tĂ€tt?
Jag anvĂ€nder inte GPS sĂ„ mycket (inte alls faktiskt 😅) och dĂ„ behövs den aldrig laddas, men anvĂ€nder du GPS sĂ„ kommer den behöva laddas beroende pĂ„ hur mycket du anvĂ€nder GPSn.

Laddade min fullt nĂ€r ja fick den för ~3 veckor sedan och batteriet visar fullt Ă€n 😋

Idag var en rolig dag. Har haft en kollega och kompis frÄn Brasilien pÄ besök. TÀnkte att det kunde vara kul att trampa runt DjurgÄrden pÄ cykel, för att se nÄgot man inte gör annars som turist.
Och sÄ rÄkade det dessutom vara nÄgon slags firande av nÄgon, pÄ stan idag...
20230916_152611.jpg
20230916_152631.jpg

Kollegan hade av sina kollegor fĂ„tt höra att han skulle försöka kyssa HKH pĂ„ kinden. Just det blev inte av men vi lyckades i a f vara med pĂ„ tv 😋
20230916_202803.jpg
20230916_202808.jpg

Bilagor

• 20230916_161319.jpg
    20230916_161319.jpg
    311.7 KB · Visningar: 2
RĂ€tta takter! Har du batonerat med Moran?
En vacker dag kommer jag posta fina bilder liknande dina ❀
TyvÀrr Àr det lite knepigt att hitta stÀllen man fÄr göra upp eld i.
Tack ❀ Inspireras av dina bilder.
En kompakt yxa medföljer, men batonerar med Moran smalare spÀnt för tÀndved. Det Àr en kralligare Mora med 3,2mm-blad som klarar detta galant.

Har turen att ha mÄnga naturreservat med grillplatser inom rÀckhÄll. Kika in appen Naturkartan, finns för olika delar av landet (dock inte hela).

Tillbaka
Topp