• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej! Skulle behöva lite hjÀlp. Armbandet har gulat och jag fÄr inte bort det. Har ni nÄgra tips?
Jag har kört den i tvÀtt och diskmaskinen och Àven haft den i ett sÄpabad i typ 48h. Inget verkar hjÀlpa.

Tack pÄ förhand!

20230915_180623.jpg
 
Hej! Skulle behöva lite hjÀlp. Armbandet har gulat och jag fÄr inte bort det. Har ni nÄgra tips?
Jag har kört den i tvÀtt och diskmaskinen och Àven haft den i ett sÄpabad i typ 48h. Inget verkar hjÀlpa.

Tack pÄ förhand!

20230915_180623.jpg
Tror tyvÀrr att du fÄr leva med det. Man kan sÄ klart byta klÀder. Oftast inte sÄ dyrt.
 
Senast Àndrad:
Hej! Skulle behöva lite hjÀlp. Armbandet har gulat och jag fÄr inte bort det. Har ni nÄgra tips?
Jag har kört den i tvÀtt och diskmaskinen och Àven haft den i ett sÄpabad i typ 48h. Inget verkar hjÀlpa.

Tack pÄ förhand!

20230915_180623.jpg

Finns inte mkt att göra Ă„t det, lev med det eller fĂ€rga. FörvĂ„nad sjĂ€lv hur snabbt oaken blev gul, kĂ€nns som den höll sĂ€mre transparens Ă€n 99-tals G


Finns charm i gulnat med đŸ€“
 

Har du stulit din bekantas nya klocka 😂😘?

Snygg! Nyinkommen? Kul att se en MR-G 100 i trÄden. Jag gillar de tidiga MR-Gs. Lite mindre och lite enklare. Har hittat nÄgra som Àr pÄ vÀg hit.

Jajamen, nyinkommet! Har haft en annan Ă€ldre MRG tidigare men gillade inte den sĂ„ mycket. Är första gĂ„ngen jag kĂ€nner mig lite blĂ„st frĂ„n en japansk auktion. Fanns fler lĂ€nkbitar med pĂ„ bilden som följde med. TyvĂ€rr sĂ„ var det lĂ€nkbitar som inte passar 🙈
 
Har du stulit din bekantas nya klocka 😂😘?



Jajamen, nyinkommet! Har haft en annan Ă€ldre MRG tidigare men gillade inte den sĂ„ mycket. Är första gĂ„ngen jag kĂ€nner mig lite blĂ„st frĂ„n en japansk auktion. Fanns fler lĂ€nkbitar med pĂ„ bilden som följde med. TyvĂ€rr sĂ„ var det lĂ€nkbitar som inte passar 🙈

Illa och ojuste. Annars brukar japaner vara vÀldigt noga med varubeskrivningen. GÄr inte att klaga?
 
Har du stulit din bekantas nya klocka 😂😘?



Jajamen, nyinkommet! Har haft en annan Ă€ldre MRG tidigare men gillade inte den sĂ„ mycket. Är första gĂ„ngen jag kĂ€nner mig lite blĂ„st frĂ„n en japansk auktion. Fanns fler lĂ€nkbitar med pĂ„ bilden som följde med. TyvĂ€rr sĂ„ var det lĂ€nkbitar som inte passar 🙈
Har du nÄgon bild pÄ lÀnken??
 
Tillbaka
Topp