Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JappGjorde du en exit igen?
Tror tyvÀrr att du fÄr leva med det. Man kan sÄ klart byta klÀder. Oftast inte sÄ dyrt.Hej! Skulle behöva lite hjÀlp. Armbandet har gulat och jag fÄr inte bort det. Har ni nÄgra tips?
Jag har kört den i tvÀtt och diskmaskinen och Àven haft den i ett sÄpabad i typ 48h. Inget verkar hjÀlpa.
Tack pÄ förhand!
Hej! Skulle behöva lite hjÀlp. Armbandet har gulat och jag fÄr inte bort det. Har ni nÄgra tips?
Jag har kört den i tvÀtt och diskmaskinen och Àven haft den i ett sÄpabad i typ 48h. Inget verkar hjÀlpa.
Tack pÄ förhand!
Det jĂ€klig Ă€r att jag var inne i glass frysen pĂ„ studiebesök... JĂ€vvlar vad glass dĂ€r vaĂr du sĂ€ker pĂ„ att de dĂ€ringa Ă€r nĂ„ge goa??
Fredag och titan, svÄrt att hitta en bekvÀmare klocka.
Gillar den modellen mer och mer
Tack och lov brukar de ju inte vara sÄ lÄngvariga. VÄr bonde var ju politiker i sitt förra liv, det Àr sen gammaltGjorde du en exit igen?
Snygg! Nyinkommen? Kul att se en MR-G 100 i trÄden. Jag gillar de tidiga MR-Gs. Lite mindre och lite enklare. Har hittat nÄgra som Àr pÄ vÀg hit.Tusan! LÀnken Àr millimeter frÄn att passa perfekt
Jaja, snart dags att stÀmpla ut iaf
SÀg det till en vars första helgjobb var pÄ HemglassDet jÀklig Àr att jag var inne i glass frysen pÄ studiebesök... JÀvvlar vad glass dÀr va
GĂŒld sĂ„klart!StĂ€ller till det för blivande svĂ€rsonen
Klart han mÄste ha en klocka imorrn nÀr han ska förgifta sig
MĂ„noaken, kolfiber-MT-Gn, Tokyo Twilight eller Bling-bling
HĂ„ller med. Det ska vara gĂŒld!StĂ€ller till det för blivande svĂ€rsonen
+1 pĂ„ guldHĂ„ller med. Det ska vara gĂŒld!
GĂŒld sĂ„klart!
HĂ„ller med. Det ska vara gĂŒld!
Kommer med rĂ€tt stor sannolikhet bli gĂŒldiga MĂ„noaken Den fastnade han för+1 pĂ„ guld
Bara ja som tycker MTGnStÀller till det för blivande svÀrsonen
Snygg! Nyinkommen? Kul att se en MR-G 100 i trÄden. Jag gillar de tidiga MR-Gs. Lite mindre och lite enklare. Har hittat nÄgra som Àr pÄ vÀg hit.
Har du stulit din bekantas nya klocka ?
Jajamen, nyinkommet! Har haft en annan Ă€ldre MRG tidigare men gillade inte den sĂ„ mycket. Ăr första gĂ„ngen jag kĂ€nner mig lite blĂ„st frĂ„n en japansk auktion. Fanns fler lĂ€nkbitar med pĂ„ bilden som följde med. TyvĂ€rr sĂ„ var det lĂ€nkbitar som inte passar
Har du nÄgon bild pÄ lÀnken??Har du stulit din bekantas nya klocka ?
Jajamen, nyinkommet! Har haft en annan Ă€ldre MRG tidigare men gillade inte den sĂ„ mycket. Ăr första gĂ„ngen jag kĂ€nner mig lite blĂ„st frĂ„n en japansk auktion. Fanns fler lĂ€nkbitar med pĂ„ bilden som följde med. TyvĂ€rr sĂ„ var det lĂ€nkbitar som inte passar
Hoppas det blir en fin dag imorgon!Ăhh, pojken fick en egen G-shock.
Ska han bli familj "pÄ riktigt" sÄ..
Fast imorrn kör han guld
Vaaa? Nej nog Àr det vÀl titan? Hur ser baklocket ut? Trodde alla dom dÀr första mrg var titan...Tror det finns en titanvariant men denna Àr i stÄl.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Jag med, fÄr hÄlla mig för att inte vÀlja den varje dag...Gillar den modellen mer och mer
Det förstÄr jag! Ser ut att vara nice storlek ocksÄJag med, fÄr hÄlla mig för att inte vÀlja den varje dag...
KÀnslan Àr att den kommer ha överlÀgset mest "wear-for-the-buck" om ett par mÄnader.